Model testimi në lëndën Gjuhë Shqipe dhe Letërsi, klasa e dhjetë
Më poshtë ju mund të shikoni një model testimi në lëndën Gjuhë Shqipe dhe Letërsi, klasa e dhjetë me të cilin nxënësit do të mund të testojnë njohuritë e tyre. Modele të tjera të testimeve ju mund t’i gjeni në faqen albas.al
Rubrika: Pasqyra e përrallave
Lexo tekstin e mëposhtëm.
Vajza e vogël në Hënë
Kur Hëna është e plotë, brenda saj shihet një vogëlushe. Mund ta shihni kollaj fare. I ka flokët e gjatë deri tek thembrat, është përherë buzagaze dhe hedh vështrime plot ëmbëlsi. Hë, po tani e shihni? Akoma jo? Ah, ja ku po e shihni më në fund! Atëherë mbani vesh mirë për këtë histori. Na ishte njëherë një vajzë e vogël. E mjera ajo, nuk kishte as nënë, as baba, as gjyshe, as gjysh. Ishte fill e vetme. Një tregtar i pasur e kishte marrë në shtëpinë e vet. Por ai ishte i pashpirt. Ish koprrac, i lig, vetëm urdhra dinte të jepte e ta vinte vajzën në punë të rënda. Po dhe gruaja e tij se mos ish më e mirë. E gjora fëmijë! As të flinte nuk kish kohë! Një ditë dimri, e shoqja e tregtarit e dërgoi vajzën e vogël për ujë. Te burimi pranë shtëpisë akulli ishte aq i trashë, sa vogëlushja nuk arriti ta thyente. Atëherë u çapit pranë liqenit ku akulli ishte më i hollë. Hapi një vrimë, e mbushi kovën me ujë dhe mori rrugën e kthimit. Pranë shtëpisë iu morën mendtë dhe u rrëzua. Uji ju derdh, Ç’të bënte tani? Pikërisht në atë çast pa diellin rrezeartë dhe vajza e vogël filloi t’i lutej: - O diell i artë, merrmë me vete në qiejt e kaltër. Po ndenja këtu, do të vdes nga mundimet. Dielli s’ia vuri veshin dhe u largua e u bë natë. Atëherë doli Hëna. Vajza ia përsëriti lutjen e saj Hënës.- Hënë, o Hënë e argjendtë, merrmë me vete në qiejte pa anë. Po ndenja këtu do të vdes nga mundimet.- Hëna e dëgjoi, zbriti në tokë dhe befas u shndërrua në një djalë të veshur me argjend e i thotë vajzës:- Kapu pas flokëve të mi të argjendtë të të shpie në qiej. Por në çast u shfaq dhe një djalosh i veshur me ar. - Eja me mua bukuroshe. Mua më kërkove të parin. - Po t’i s’ma vure veshin, - i tha ajo. Prej asaj dite, kur Hëna është e plotë, shihet vajza e vogël duke u endur në të. E shihni pra, ja atje, tek ajo pika e përtej! Shiheni, shiheni mirë!
(Shqipëruar nga Fotaq Andrea)
Qarko përgjigjen e saktë.
1. Vajza jetonte në familjen e tregtarit të pasur, sepse: (1 pikë)
a) i pëlqente
b) tregtari sillej mirë
c) ishte e vetme në këtë botë
2. Tregtari e trajtonte vajzën: (1 pikë)
a) njësoj si fëmijët e tij
b) nuk i binte mendja për të
c) i jepte urdhra dhe e vinte të bënte punë të rënda
3. Gruaja e tregtarit e dërgoi vajzën një ditë dimri: (1 pikë)
a) të blinte ushqime
b) të pastronte borën
c) të mbushte ujë
4. Vajza nuk kthehej dot, sepse: (1 pikë)
a) ishte e mërzitur
b) kishte frikë
c) nuk kishte më ujë në kovë
5. Ajo iu lut Diellit: (1 pikë)
a) që ta ndriçonte
b) ta ngrohte
c) ta merrte me vete
d) ta ndihmonte të mbushte ujë
6. Vajza shkoi me Hënën sepse: (1 pikë)
a) Dielli nuk ia vuri veshin
b) Hëna ishte më e bukur
c) Hëna menjëherë pranoi ta ndihmonte.
7. Gjej në tekst një fjali të thjeshtë dhe shkruaje. (1 pikë)
.................................................................................................................................
8. Fjalinë e thjeshtë që shkrove, zgjeroje. (2 pikë)
.................................................................................................................................
9. Nënvizo kryefjalën dhe kallëzuesin në fjalitë e mëposhtme. (6 pikë)
Na ishte njëherë një vajzë e vogël. Një tregtar i pasur e kishte marrë në shtëpinë e vet. Po ai ishte i pashpirt.
10. Nënvizo gjymtyrët homogjene në paragrafin e mëposhtëm dhe shkruaj se çfarë janë. (2 pikë)
Na ishte njëherë një vajzë e vogël. E mjera ajo, nuk kishte as nënë, as baba, as gjyshe, as gjysh. Ishte fill e vetme. Një tregtar i pasur e kishte marrë në shtëpinë e vet. Po ai ishte i pashpirt, koprrac, i lig, vetëm urdhra dinte të jepte e ta vinte në punë të rënda. Po dhe gruaja e tij se mos ish më e mirë. E gjora fëmijë! As të flinte nuk kish kohë!
.............................................................,.................................................................
11. Nënvizo përcaktorët dhe shkruaj me se shprehen. (3 pikë)
- O diell i artë, merrmë me vete në qiejt e kaltër. Po ndenja këtu do të vdes nga mundimet e tepërta.
....................................,..............................................,...............................................
12. Nënvizo kundrinorët në paragrafët e mëposhtëm dhe shkruaj ç’lloj janë. ( 10 pikë)
Një ditë dimri, së shoqes së tregtarit i kishin ardhur miq. Asaj i duhej ujë, prandaj e dërgoi çupën për ujë. Te burimi akulli ishte i trashë dhe ajo nuk mund ta thyente atë. Vogëlushes i ra ndër mend të shkonte te liqeni, ku akulli ishte më i hollë. Hapi një vrimë e mbushi kovën me ujë dhe mori rrugën e kthimit. Pranë shtëpisë iu morën mendtë dhe u rrëzua. Ç’të bënte tani. Pa një pikë ujë nuk mund të hynte në shtëpi, por as në liqen s’mund të shkonte. Pikërisht në atë çast pa diellin rrezeartë dhe vajza e vogël e thirri për ndihmë.
Vlerësimet
Pikët | 0-7 | 9-13 | 14-17 | 18-21 | 22-24 | 25-27 | 28-30 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nota | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Varianti i dytë i testimit
1. Fjalinë “Lum irrjedh.” zgjeroje me gjymtyrë të dyta. (2 pikë)
_________________________________________________________
2. Fjalinë e zgjeruar shndërroje në fjali të thjeshtë. (2 pikë)
Dielli i zjarrtë ndriçon në qiellin e kaltër.
__________________________________________________________
3. Qarko. Në fjalinë “Mbreti nuk u zemërua me mullisin.” , kryefjala është: (1 pikë)
a) mbreti
b) zemërua
c) me mullisin
4. Qarko. Në fjalinë “Lulet e kopshtit kanë çelur të gjitha.”, kallëzuesi është: (1 pikë)
a) lulet e kopshtit
b) kanë çelur
c) të gjitha
5. Qarko. Në fjalinë “Ciklopët e tij ndërtuan një kështjellë në majë të malit.” , kryefjala është shprehur me: (1 pikë)
a) emër
b) grup emëror
6. Qarko. Në fjalinë “Retë e fshihnin nga sytë e njerëzve këtë kështjellë.”, kallëzuesi përbëhet nga: (1 pikë)
a) Folje
b) Folja jam + mbiemër
c) Folja jam + emër
7. Krijo fjali ku kryefjala të shprehet me grup emëror. (2 pikë)
______________________________________________________________________
8. Krijo një fjali ku kallëzuesi të shprehet me foljen jam+emër (2 pikë)
______________________________________________________________________
9. Në fjalinë “Ata erdhën dhe ikën shumë shpejt.”, nënvizo gjymtyrët homogjene. (1 pikë)
10. Në fjalinë “Uji, ajri, pemët të çlodhnin në pyllin me gështenja.” gjymtyrët homogjene janë: (1 pikë)
a) kryefjalë
b) kallëzues
c) kundrinorë
d) rrethanorë
e) përcaktorë
11. Krijo një fjali ku të përdorësh kundrinorë homogjenë. (2 pikë)
______________________________________________________________________
12. Nënvizo përcaktorët në fjalinë: (2 pikë)
Arinjtë e vegjël luanin me nënën e tyre.
13. Qarko. Në fjalinë “Sirena e vogël nxori kryet mbi sipërfaqen e detit.” përcaktori i nënvizuar është i shprehur me: (1 pikë)
a) emër
b) përemër
c) mbiemër
15. Nënvizo përcaktorët homogjenë në fjalinë e mëposhtme. (2 pikë)
Ajo ngjiti ngadalë shkallët e larta dhe të ngushta.
16. Formo një fjali ku të përdorësh përcaktorë homogjenë (2 mbiemra). (2 pikë)
______________________________________________________________________
17. Nënvizo kundrinorin e drejtë në fjalinë e mëposhtme. (1 pikë)
Mbreti e shikoi mullisin me zemërim.
18. Nënvizo kundrinorin e zhdrejtë pa parafjalë në fjalinë e mëposhtme. (1 pikë)
Plakut i erdhi keq për vajzën.
Vlerësimi
Pikët | 0-6 | 7-9 | 10-12 | 13-15 | 16-18 | 19-21 | 22-25 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nota | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
(Albas)
Pesëvargëshi
Objektet e trashëgimisë kulturore, veshja popullore shqiptare
Teste vlerësimi për klasën e parë