
Pyetësor: Rëndësia e komunikimit jo verbal në marrëdhëniet mësues-nxënës
Mësuesja Mimoza Marko ka hartuar një pyetësor mbi rëndësinë e komunikimit jo verbal në marrëdhëniet mësues-nxënës, me fokus te perceptimi i nxënësve dhe vetëvlerësimi i mësuesve. Pyetësori synon reflektim profesional dhe përmirësim të klimës në klasë.
Mësuesja Mimoza Marko nga Shkolla 9-vjeçare “Musa Çakërri” ka hartuar një pyetësor të strukturuar për të eksploruar rëndësinë dhe ndikimin e komunikimit jo verbal në marrëdhëniet mes mësuesve dhe nxënësve.
Ky pyetësor synon të marrë informacione të dobishme nga dy palë kryesore: nxënësit dhe mësuesit. Për nxënësit, pyetjet fokusohen në perceptimet e tyre mbi gjuhën trupore dhe shenjat jo verbale të mësuesve gjatë mësimdhënies. Për mësuesit, pyetësori synon të nxjerrë në pah vetëvlerësimin e tyre mbi përdorimin e mjeteve jo verbale në komunikim me nxënësit.
Qëllimi kryesor i pyetësorit është:
- Të evidentojë rolin dhe rëndësinë që ka komunikimi jo verbal në krijimin e një ambienti të mirë mësimor.
- Të nxitet reflektimi profesional dhe vetëvëzhgimi tek mësuesit për praktikat e tyre të komunikimit.
- Të përforcojë marrëdhëniet pozitive dhe bashkëpunuese mes mësuesve dhe nxënësve, përmes njohjes dhe përdorimit më të mirë të elementeve jo verbale.
Nga ky pyetësor do të përftohen të dhëna të cilat:
- Ndihmojnë në kuptimin e përceptimeve të nxënësve për komunikimin jo verbal të mësuesve.
- Lehtësojnë vetëvlerësimin e mësuesve për efektivitetin e gjuhës së trupit dhe shenjave jo verbale në klasë.
- Shërbejnë si bazë për përgatitjen e trajnimeve dhe udhëzimeve për zhvillimin profesional në fushën e komunikimit.
Materiali shoqërues i përmbledhur me grafikë dhe analiza i jep mundësinë komunitetit arsimor të marrë një pasqyrë të qartë mbi ndikimin e komunikimit jo verbal në procesin mësimor dhe marrëdhëniet ndërpersonale në shkollë.
Më poshtë gjeni materialet e plota.
Pyetësori – Komunikimi jo verbal
Prezantimi – Komunikimi jo verbal
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Teste të integruara për arsimin fillor dhe modele VANAF, viti shkollor 2024-2025
Modele Testesh për Arsimin Fillor për të tria periudhat, viti shkollor 2024-2025
Si hartohet një test