Ide kreative

Si të diskutojmë për pushimet verore në klasë?

Nëse ju dhe nxënësit ishit pushim gjatë verës është e pamundur të shmangni diskutimin për këtë temë. Në vend që të zvarritësh "jo shumë" prej tyre, ose ta caktosh pyetjen si një temë ditar apo ese, a mund të mendoni për disa mënyra të reja?

A ngurojnë nxënësit të përgjigjen kur i pyet ata se çfarë kanë bërë në pushimet e tyre të verës? A keni rënkuar teksa ju prisni që dikush të përgjigjet? Nëse ju dhe nxënësit tuaj ishit pushim gjatë verës është e pamundur të shmangni diskutimin për këtë temë. Në vend që të zvarritësh "jo shumë" prej tyre, ose ta caktosh pyetjen si një temë ditar apo ese, a mund të mendoni për disa mënyra të reja?


Këtu janë disa ide për t'ju ndihmuar që të mendoni ndryshe. Ju lutemi të ndani idetë tuaja në komentet e mëposhtme. 


Temat e diskutimit alternativ


  • Çfarë nuk kam bërë këtë verë
  • Një person unik takova këtë verë
  • Momenti im më i paharrueshëm i verës
  • Një gjë që kam mësuar këtë verë
  • Personi që kam kaluar më shumë kohë me të këtë verë
  • Ushqimi më i mirë që kam ngrënë këtë verë
  • Një ditë që unë dëshiroj nuk ndodhi këtë verë
  • Unë ndryshova pamje këtë verë
  • Diçka edukative e kam bërë këtë verë
  • Diçka që bleva këtë verë
  • Diçka që kam bërë këtë verë
  • Fjala më e mirë për të përshkruar këtë verë


Veprimtaritë alternative, aktivitetet

Për të ngrohur atmosferën dhe për të qenë një fillim i mbarë, luani një lojë klasore të kategorive duke përdorur vetëm "gjërat e verës". (P.sh. gjërat që kam bërë, gjërat që kam ngrënë, gjërat që pashë, gjërat që i kam kryer, gjërat që duhet të bëj.) Pasi të thoni me zë të lartë temën, shkoni në klasë duke i dhënë secilit nxënës një mundësi për të ndarë një fjalë ose frazë në lidhje me verën e saj. Tema ndryshon çdo herë që një nxënës heziton për një kohë të gjatë (5 sekonda ose më shumë). Nxënësit më të avancuar mund të krijojnë kategoritë e tyre "të verës". Mësuesi mund të emërojë kategorinë për nxënësit e nivelit më të ulët.


Në vend që të pyësni nxënësit tuaj, "Çfarë keni bërë këtë verë?" Secili nxënës duhet të marrë një kthesë duke ndryshuar foljen "të bëjë" me një folje tjetër (p.sh. hani, këndoni, luani, gjeni). Lëvizni në klasë për të marrë një përgjigje nga secili nxënës për çdo folje të re.


Realizoni filma për “Pushime e mia verore” duke përdorur një mjet krijues të filmit në internet.


Luaj verën time - Fakt apo film. Nxënësit tregojnë diçka që bënë ose nuk ndodhi këtë verë. Klasa duhet të mendojë nëse çdo histori është e vërtetë apo jo.


Udhëzzojini nxënësit të intervistojnë njëri-tjetrin për verën e kaluar. Nxënësi mund të raportojë në klasë për pikat kryesore të verës së partnerit të tyre. Nxënësit mund t'i kthejnë temat e diskutimit (më sipër) në pyetje, ose të shkruajnë vetë.


Udhëzojini nxënësit të krijojnë të vetën “Gjeni dikë që ... këtë verë”. Nxënësit mund ta realizojnë shkrimin në çifte dhe më pas të shpërthejnë dhe të analizojnë klasën (p.sh. Gjeni dikë që u lëndua këtë verë. Gjeni dikë që shkoi në SHBA këtë verë. Gjeni dikë që ka punuar shumicën e verës.)


Për detyrat e shtëpisë, nxënësit të shkruajnë histori të vërteta nga vera e tyre sikur të ishin gjetur në një gazetë (Tregojini nxënësve se është në rregull të stoliseni.) Vendosni tregimet së bashku për të bërë një “Gazeta e verës”.


Bëni një kolazh të verës time me revista të vjetra dhe përshkruajeni atë. Ose ndani një faqe në gjysmën e tyre dhe partnerët punojnë në kolazitë e tyre në secilën anë. Ata mund të paraqesin kolazhin në klasë duke krahasuar dy verat.


Bëni çdo nxënës t'ju bëjë një pyetje në lidhje me verën tuaj. Më herët njihen pak për të vërtetën, aq më mirë.


Cilat ide keni për të shmangur temën e frikshme të pushimeve të verës? Ndani idetë dhe lidhjet e tua në shkollë në komente.


(Portali Shkollor)

6,300 Lexime
5 vjet më parë