Ndikimi i pandemisë në arsim

Studimi global: Pandemia e Covid, pasoja në aftësinë e të lexuarit tek fëmijët

Pandemia Covid-19 ka ndikuar në arsim, sipas një studimi ndërkombëtar, në të cilën morën pjesë 400,000 fëmijë në 57 vende të botës. Kjo rezulton në "nivele më të ulëta të leximit në 21 nga 32 vende që kishin të dhëna të krahasueshme të tendencës midis 2016 dhe 2021".

Pandemia Covid-19 ka ndikuar në arsim, sipas një studimi ndërkombëtar, në të cilën morën pjesë 400,000 fëmijë në 57 vende të botës.


“Pirls është vlerësimi i parë ndërkombëtar në shkallë të gjerë i bazuar në mbledhjen e të dhënave gjatë pandemisë COVID-19”, theksojnë autorët e Studimit Ndërkombëtar të Leximit, i cili është kryer çdo pesë vjet që nga viti 2001 nga IEA. Një OJQ ndërkombëtare anëtarët e së cilës janë organizata kërkimore.


Studimi thekson “ndikimin negativ të pandemisë COVID-19” me “pothuajse gjysma e tyre kanë ndjekur shkollat ku mësimet u pezulluan për tetë javë ose më shumë”. 


Kjo rezultoi në “nivele më të ulëta të leximit në 21 nga 32 vendet që treguan të dhëna të krahasueshme të tendencës midis 2016 dhe 2021”. Vetëm tetë vende të tjera nga ato 32 treguan performanca të të lexuarit.


Me një rezultat mesatar të përgjithshëm prej 514 pikësh, Franca është mbi mesataren ndërkombëtare (500 pikë) por nën mesataren europiane (527 pikë). Shumica dërrmuese e vendeve të Bashkimit Europian (BE) tregojnë një rënie statistikisht të rëndësishme, mesatarisht 11 pikë krahasuar me vitin 2016.


Në studim, 21 vende kanë performuar më mirë se Franca. Singapori (587), Hong Kongu (573) dhe Rusia (567). Vendet e para të Bashkimit Europian janë Finlanda (549) dhe Polonia (549). Vajzat i kalojnë djemtë në të gjitha vendet që janë marrë në studim, përveç Spanjës dhe Republikës Çeke.


Ky është rasti edhe në Francë, ku dallimi midis rezultatit mesatar të vajzave (521) dhe atij të djemve (507) është i dukshëm, sipas studimit.




© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

704 Lexime
1 vit më parë