Në klasë

Cili është fokusi i mësuesit?

Më poshtë po ju rendisim disa faktorë që do t’ju ndihmojnë ju në punën tuaj të përditshme si mësues, në organizimin dhe ndërtimin e planit mësimor si dhe në përmirësimin e marrëdhënieve me nxënësit.

Fillimisht të përpiqemi të përkufizojmë se çfarë është një klasë: Klasë akademike është ai ambient fizik ku qëllimi primar është të promovohet aftësia e standardeve akademike. Çdo gjë tjetër, ndërsa vlerësohet dhe shkelet syri, vjen pas. Klasa, kurrikula dhe udhëzimi janë ndërtuar që nxënësit të përgatiten në nivel akademik.


Nëse ky është qëllimi juaj si mësues, atëherë cili mund të jetë fokusi yt? Cilat janë pikat më kryesore? Ne ju paraqesim gjashtë faktorë dhe ju ftojmë t’i shikoni.


1. Saktësia

Kuptimi i saktë i standardit - jo thjeshtëzimi i tij, as duke e bërë më kompleks se sa duhet të jetë. Të kuptosh se çfarë thotë standardi dhe të kuptoj saktësisht se çfarë duhet të dijë dhe të jetë në gjendje të bëjë nxënësi për të arritur atje.

Duke e pranuar me saktësi ashpërsinë e standardit - me saktësi, që do të thotë çfarë thotë ajo, jo atë që mendoni se duhet të jetë. Standardet përshkruajnë një nivel minimal të zotësisë - ndjehen të lirë për të nxitur nxënësit më lart dhe më gjerë, por jo derisa ta kenë zotëruar gjuhën e përshkruar në standard.

Bashkëpunimi me mësuesit e tjerë duke diskutuar dhe duke u përpjekur për të kuptuar më mirë atë që standardet thonë e nënkuptojnë.


2. Shtrirja

Shtrirja midis praktikave të nxënësve me standardin. Nxënësit gjatë gjithë vitit nuk duhet thjesht të “angazhohen”, por ata duhen nxitur “të mendojnë, të veprojnë ose të krijojnë”.

Këto janë të shkëlqyera, por nëse nuk ka shtrirje midis praktikës dhe standardit, mjeshtëria nuk do të shfaqet, nxënësit nuk zotërojnë standardin, por më tepër të menduarit, veprimi dhe krijimi. Kuptimi nga Planifikimi është shumë i rëndësishëm këtu. 

Përshtatja midis gatishmërisë së nxënësve dhe standardit akademik. 


3. Të dhënat

Një klimë vlerësimi ofrojnë të dhënat e përdorshme që mësuesit mund t'i përdorin për të rishikuar mësimet e planifikuara. Mësuesit shqyrtojnë të dhënat e freskëta, të besueshme dhe të rëndësishme të cilat mund t’i përdorin dhe nxënësit mund të kuptojnë se çfarë vjen më pas. 

Të dhënat, mësimet dhe aktivitetet janë të dizajnuara për t'iu përgjigjur në mënyrë fleksibile kërkesave autentike pa lënë gjithçka në supet e mësuesit.


4. Literatura

Literatura, në kuptimin e të qenit në gjendje për të lexuar një shumëllojshmëri tekstesh si kritike dhe holistike. Të jetë në gjendje të dekodojë tekstet e nivelit të klasës me kompleksitet të përshtatshëm dhe pastaj të jenë në gjendje ta marrin atë tekst veç e veç, në kuptim të ideve, provave, temës dhe artizanatit.

Dhe më tej, shkathtësia, si në aftësinë për të shkruar qartë dhe elokuent në lidhje me atë që lexohet, mësohet dhe mendohet nëpër forma fizike dhe digjitale, për një sërë audiencash dhe qëllimesh. Shkurtimisht, të jesh në gjendje të përdorësh me lehtësi procesin e shkrimit për të krijuar dhe përsosur argumente dhe për të treguar përvojat për qëllime akademike dhe autentike.


5. Përpjekjet e nxënësve

Duke i ndihmuar nxënësit të zhvillojnë motivim të brendshëm, duke mbështetur nxënësit emocionalisht, metakognitivisht dhe intelektualisht si dhe në procesin e zotërimit të përmbajtjes akademike.

Përpjekjet e nxënësve janë gjithçka. Shpesh përdorim fjalë dhe fraza si "angazhimi i nxënësve", përqendrimi i nxënësve, kurioziteti, dhe kështu me radhë - dhe të gjitha këto janë të mëdha. Por një nxënës i motivuar me zero teknologji, burime të kufizuara dhe madje edhe një mësues rishtar do të kryejë vite dritë më mirë se një nxënës në një "klasë të shekullit të 21-të".


6. Transferimi i njohurive

Transferimi i vetëshpallur është një tregues kyç i të kuptuarit. Mund të përcaktohet si aftësia për të transferuar njohuri ose aftësi në një kontekst të ri dhe të panjohur, mundësisht të paprekur. Vendos një mënyrë tjetër, nxënës të cilët e dinë se për çfarë ta përdorin atë njohuri, pa u thënë ta bëjnë këtë.


(A. Hoxhaj; Portali Shkollor)

2,153 Lexime
6 vjet më parë