
Dhurata Kasa: Nuk ka njerëz më të guximshëm se MËSUESIT!
Askush më mirë se ne nuk e prek realitetin tonë me frymë e zë, por pavarësisht ne luftojmë që të gjithëve jeta t'u bëhet më e bukur, më e dashur, më e lehtë. Prandaj ne jemi të guximshëm se u ofrojmë nxënësve më shumë dashuri një jetë që për ta mbetet më e bukura.
Nuk do flas me fjalë të mëdha, as me super lativa, do qartësoj thjesht disa realitete!
Mësuesit kanë mbajtur barrën e shoqërisë jo vetëm sot, në këtë kohë të jashtëzakonshme, por që në lashtësi e deri sa bota u bë!
Por këtë e tërë bota e kuptoi dhe përforcoi më shumë në kohën e pandemisë. Fillimisht erdhi përshtatja me mësimin online, e më pas trauma e prindërve kur kuptuan vërtet çdo të thotë të mësosh fëmijët. Deri para kësaj, puna e mësuesit nuk kuptohej në thellësinë e saj, kishte një barrierë mes asaj çfarë ndodhte në klasë e gjendjes në shtëpi. Gjatë kovidit barriera u thye, prindërit panë, dëgjuan, asistuan në angazhimin online të vetë fëmijëve të tyre. Për asnjë çast puna e mësuesit nuk ndaloi, nga ana tjetër për herë të parë prindërit prekën mësimin online, dëgjuan live bashkëpunimin e fëmijëve të tyre me mësuesit. Pas saj erdhi pjesa më e vështirë, menaxhimi i kohës së fëmijëve, të mbyllur. Ndaj mësimi ishte ilaçi dhe fuqia energjike që i mbajti ata në një jetë aktive brenda mureve. Kjo buroi dhe u realizua nga armata e madhe e mësuesve, nga fuqia dhe inteligjenca e tyre intelektuale. Me një lap-top mësuesi në kushte të vështira teknike, mbase edhe të panjohura ofroi zërin e tij në video, audio apo mësime me regjistrim duke i punuar vetë, kështu ata u bënë shembull i sfidës së situatave pa rrugëdalje, dhe një shembull frymëzimi për të gjithë. Nxënësit punuan, ndërkohë prindërit mësuan se çfarë fuqie është shkolla. Mësuesit nuk e lanë njerëzimin të bjerë nën letargjinë e kovidit, por bënë që kovidi vetëm arsimin të mos e ndali dot.
Për 3 muaj gjithçka ndaloi, ekonomia, turizmi, bujqësia, transporti, arti, shkenca, të gjitha pushuan së vepruari ndërsa fëmijët, nxënësit, studentët, jo! E kjo, falë energjisë së mësuesve që nuk shteron, ketyre heronjve të heshtur.
Edhe sot në ditën e fundit shikoj përgatitjet si në një ditë normale. Me plane të dorëzuara, lista nxënësish të përfunduara e klasa të sistemuara. Mësuesit të heshtur, të palodhur, të shpejtë në zbatimin e udhëzimeve të drejtuesve të shkollave shumë pozitive e komunikuese (përvoja e shkollës sime), po realizojnë në një situatë tepër të vështirë një proces normal si çdo shtator.
Po ata nuk kanë frikë nga COVID-19? Sigurisht që po, por ata kanë një as nën mëngë që ua ka ushqyer profesioni, GUXIMIN!
Ne guxojmë në reformimin e një mentaliteti të vazhdueshëm çdo ditë sepse u japim dije në çdo kohë të gjithë faktorëve të dëshiruar ose jo, sepse kjo për ne është mision.
Ne bëjmë mësim me çdo nxënës duke unifikuar problemet e tyre sociale dhe ekonomike në emër të barazisë dhe humanizmit. Askush më mirë se ne nuk e prek realitetin tonë me frymë e zë, por pavarësisht ne luftojmë që të gjithëve jeta t'u bëhet më e bukur, më e dashur, më e lehtë. Prandaj ne jemi të guximshëm se u ofrojmë nxënësve më shumë dashuri një jetë që për ta mbetet më e bukura.
Mbase jemi me fat!
Suksese o GUXIMTARË!
Nga Dhurata Kasa
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Model vlerësimi për Mësuesin Koordinator të Sigurimit të Cilësisë në arsim
Si të përgjigjeni saktë në testimin me shkrim dhe me gojë (arsim)
Në ndihmë të mësuesit kandidat ose praktikant