
Sjelljet kyçe të mësuesve ndaj nxënësve
Ky shkrim, përgatitur nga Gjok Gjergji, mësues në shkollën “Rrapë”, Pukë me 24 vite përvojë, paraqet sjelljet kyçe të mësuesve ndaj nxënësve: respekt, komunikim pozitiv, durim, mbështetje dhe drejtësi, duke theksuar etikën profesionale dhe shembullin personal në arsim.
Nga Gjok Gjergji, mësuesi i shkollës Rrape, Pukë
1.Respekt dhe barazi për të gjithë.
- Mësuesi nuk favorizon nxënës të caktuar.
- Respekton mendimet e tyre. edhe kur janë të ndryshme.
- Përdor emrin e nxënësit kur i drejtohet, me ton të qetë.
2.Komunikim i qartë, pozitiv dhe motivues
- Jep udhëzime të kuptueshme dhe miqësore.
- Përdor fjalë nxitëse si: "Bravo!", "Shumë mirë!", "Ke përmirësim!"
- Nuk përdor ofendime apo nënvlerësime.
3.Durim dhe mirëkuptim
- Kupton që jo të gjithë nxënësit mësojnë njësoj.
- Në vend të kritikës, ndihmon nxënësin që ka ngecje.
- Tregon kujdes të veçantë për nxënësit me vështirësi në sjellje ose të spektrit autik.
4.Mbështetje dhe inkurajim
- I përfshin nxënësit në mësim me pyetje dhe aktivitete.
- I lejon të shprehen lirshëm pa frikë nga gabimet.
- I vlerëson për përpjekjen, jo vetëm për rezultatin.
5.Drejtësi dhe rregulla të qarta
- Disiplinon pa zë të lartë, me qetësi dhe argument.
- Zbaton të njëjtën rregull për të gjithë.
- Nuk e përdor dënimin si mjet frikësimi.
6.Shembull për nxënësit
- Tregon sjellje të kulturuar, të pastër dhe të ndershme.
- Respekton orarin, mban premtimet dhe është i përgjegjshëm.
7. Kufij profesionalë dhe etikë
- Nuk shoqërohet me nxënës jashtë mjedisit shkollor në mënyrë jo profesionale.
- Nuk shpërndan preferenca personale politike/fetare.
- Ruan konfidencialitetin për çdo informacion.
© Portali Shkollor - Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Labirintet e adoleshencës/ Intervistë me Evans Drishtin për sfidat që prindërit dhe mësuesit nuk duhet të anashkalojnë
Prindër, ja se si të përdorni Platformën digjitale SMIP, për të parë notat e fëmijës tuaj, mungesat por dhe sjelljen në shkollë
Rëndësia dhe zbatimi i elementeve socialë në zhvillimin e empatisë në shkolla