Reforma kurrikulare në arsimin parashkollor
Kjo reformë shpreh nevojat për ndryshime kurrikulare, duke parashtruar kornizën kurrikulare, kompetencat kyçe, kompetencat e të shprehurit, të menduarit, personale, qytetare, digjitale, fushat e të nxënit, etj...
Nevoja për ndryshime kurrkulare
Mungesë e Kornizës Kurrikulare për arsimin parashkollor
-Kurrikula ishte e ndërtuar me objektivatë fushës njohëse;
-Standardet e përmbajtjes dhe të arritjes për arsimin parashkollor,ishin të hartuara në vite të ndryshme;
-Mungonte plani mësimor si dokument kurrikular.
-Fushat e të nxënit në arsimin parashkollor ndryshonin nga fushat e të nxënit të arsimit të detyruar.
-Dokumentet e prodhuara, si Standardet dhe Programet e parashkollorit nuk kishin koherencë dhe nuk pasqyronin zhvillimet në arenën ndërkombëtare.
Janë hartuar këto dokumente:
-Korniza kurrikulare e arsimit parashkollor;
-Standardet e zhvillimit dhe të të nxënit të fëmijëve 3-6 vjeç;
-Kurrikula bërthamë nga klasa përgatitore deri në klasën e pestë;
-Programet e reja për moshën 3-4 vjeç;
-Standardet e mësuesit të arsimit parashkollor.
Korniza Kurrikulare e arsimit parashkollor, ka statusin e dokumentit politik, me fuqi gjithëkombëtare.
-Ngakydokument rrjedhin të gjithë dokumente te tjerë, që përmbushin qëllimin e mirërritjes dhe të edukimit të fëmijës në moshat 3-6 vjeç.
-Ky cikël shkollimi ka fokus mirërritjen dhe edukimin e fëmijëve njëkohësisht.
Materialin mund ta shkarkoni më poshtë
(Portali Shkollor)
Kurrikula bërthamë për klasën përgatitore dhe arsimin fillor
Dispozitat normative për sistemin arsimor parauniversitar
Udhëzuesi për klasat kolektive, material ndihmës për drejtuesit dhe mësuesit e klasave kolektive