Drejt profesionalizmit
-
Reshat Ameti: Objektiviteti në vlerësim, një sfidë etike dhe pedagogjike
Vlerësimi në arsim nuk është thjesht një numër, por një akt moral me ndikim të madh. Shkrimi trajton sfidat etike dhe pedagogjike që përballin mësuesi...
-
Manushaqe Hoxha Laçi: Koha të ringrejmë në lartësinë e duhur dhe të mbajmë të pastër figurën e mësuesit
Në një shkrim frymëzues, Manushaqe Hoxha Laçi i bën thirrje shoqërisë të ringrejë figurën e mësuesit në lartësinë që meriton. Ajo e përshkruan mësuesi...
-
Mësimdhënësit të ruajnë shëndetin në një mjedis me sfida!
Në një mjedis sfidues e me kërkesa të larta, mësuesja Suzana Demi thekson rëndësinë e ruajtjes së shëndetit emocional për mësimdhënësit. Kujdesi për v...
-
Inteligjenca Artificiale në mësimdhënie – A duhen modelet për fëmijët, apo trajnime për ne të rriturit?
Nanila Allkja Biçaku, gazetare dhe nënë, reflekton mbi rolin e prindërve e mësuesve në epokën digjitale. Ajo thekson se fëmijët mësojnë nga sjellja jo...
-
Aftësitë e prezantimit, si kriter për vlerësimin e mësuesve sipas shkallës së kualifikimit
Material nga mësuesja Edlira Angjeliu mbi prezantimin që mësuesi duhet t’i bëjë vetes dhe punës që ka realizuar për projektin dhe njëkohësisht dhe shk...
-
Fiqiri Çifliku: PISA 2022, faktorët e përkeqësimit dhe rekomandimet për përmirësimin e arsimit në Shqipëri
Eksperti i arsimit, Fiqiri Çifliku, analizon rezultatet e PISA 2022 për Shqipërinë, duke theksuar faktorët që ndikuan në përkeqësimin e aftësive të nx...
-
Natasha Pepivani: Leximi me kuptim i gjuhës amtare, themel i suksesshëm për arsimimin e fëmijëve
Portali Shkollor ka marrë qëndrimin e specialistes didakte dhe autores së shumë teksteve shkollore Natasha Pepivani, për rëndësinë e leximit me kuptim...
-
Kualifikimi i mësuesve 2025, procedurat dhe kriteret e vlerësimit
Procesi i kualifikimit të mësuesve për vitin 2025 përfshin dosjen profesionale, orën mësimore të hapur dhe projektin kurrikular. Kandidatët për "Mësue...
-
Kualifikimi i mësuesve: Kur diplomat vlejnë më pak se certifikatat!
Ndryshimet në udhëzimin për kualifikimin e mësuesve kanë ulur vlerësimin për diplomat e avancuara, duke i dekurajuar mësuesit të ndjekin studime shtes...
-
Gjekë Gjonaj: “O moj shkollë, e mjera shkollë, kush të bëri kaq të gjorë”
Gjekë Gjonaj, një studiues nga Mali i Zi, kritikon ashpër sistemin arsimor të vendit, duke e quajtur të shkatërruar nga partitokracia. Ai thekson se p...