VLERËSIMI

Kur është koha e duhur për të kontrolluar dhe vlerësuar nxënësit?

Kur dhe sa shpesh duhet të vlerësojnë studentët është tema më e diskutueshme në arsim. Çdo vlerësim që nuk jep informacion të dobishëm në kohë ose nuk ndihmon progresin e një studenti, nuk duhet të planifikohet.


Kur dhe sa shpesh duhet të vlerësojnë studentët është tema më e diskutueshme në arsim. Disa argumentojnë se studentët vlerësohen më shumë se ç’duhet dhe shpenzojnë shumë kohë për testimet.

Të tjerë argumentojnë se studentët duhet të vlerësohen më shpesh në mënyrë që mësuesit të marrin sa më shumë informacione mbi mënyrën si dhe s e kanë kuptuar nxënësit mësimin. Megjithëse mendimet ndryshojnë, një gjë është e qartë: vlerësimi është i nevojshëm për procesin arsimor. Mbetet vetëm për shkollat, mësuesit dhe profesionistët arsimorë për të përcaktuar se kur dhe sa shpesh duhet të vlerësohen ata.


AFTËSIA E PERFORMANCËS

Një nga shqetësimet më të mëdha për prindërit është frekuenca e vlerësimit. Shumë prej tyre u ankuan në diskutimet në internet, duke pretenduar se fëmijët e tyre e urrejnë shkollën, sepse ata janë të ekspozuar ndaj vlerësimeve të shumta. Për mësuesit dhe shkollat është një enigmë e vërtetë. Ju duhet të kujdeseni për nevojat e nxënësve.


Kur planifikoni të vlerësoni studentët, bëni pyetjet e mëposhtme:

A janë studentët të gatshëm të pranojnë notën?

A mund të mbledh informacionin e nevojshëm dhe pa vlerësimin formal?


Para se të planifikoni vlerësimin tuaj të studentëve, duhet të merrni parasysh edhe vlerësimet tjera të detyrueshme.

Mësuesi plotëson njësinë mësimore dhe pastaj i shqyrton dhe vlerëson nxënësit. Ditën tjetër është në fund të semestrit të parë, kështu që studentët duhet të përfundojnë testin përfundimtar. Deri në fund të semestrit, studentët gjithashtu duhet të kryejnë një kontroll të arritjeve në mënyrë që të lehtësojnë përparimin e tyre gjatë gjithë vitit shkollor. Në kokën e studentëve këto janë tri provime të rëndësishme në një javë. 

Mësuesi mendon: "Unë nuk e vlerësoj shumë shpesh, vetëm i shqyrtoj në fund të njësisë mësimore".

Shkolla mendon: "Ne nuk e vlerësojmë shumë shpesh, ne vetëm shqyrtojmë progresin e tyre në fund të çdo semestri".

Distrikti shkollor i mendimit: Ne nuk e vlerësojmë shumë shpesh, ne vetëm kryejmë verifikimin e arritjeve tri herë në vit".


Askush nuk merr parasysh atë që të tjerët po bëjnë kur planifikojnë vlerësimet. Të gjithë individët dhe organizatat që vlerësojnë studentët (departamentet e shtetit, zyrtarët e arsimit, administratorët e shkollave dhe mësuesit) duhet të bashkohen së bashku për të formuar një plan të përbashkët vlerësimi.


KOHA IDEALE PËR VLERËSIMIN E STUDENTËVE

Është një kohë ideale për studentët që të vlerësohen. Kohët ideale janë:

Diagnostikimi dhe testimi i aftësisë së një studenti në fillim të një viti shkollor ose kur një student tregon shenja të aftësisë së kufizuar të të mësuarit;

Vlerësimet totale dhe referuese që i ndihmojnë studentët të kuptojnë nivelin e tyre aktual të aftësive dhe të vendosin qëllimet akademike;

Vlerësime formuese ditore që ndihmojnë mësuesit në planifikimin dhe përshtatjen e mësimeve dhe kontrollin e të kuptuarit;

Mësuesit dhe të tjerët të përfshirë në vlerësimin e studentëve duhet të kenë parasysh se qëllimi përfundimtar i çdo vlerësimi duhet të jetë i dobishëm për studentët. Çdo vlerësim që nuk jep informacion të dobishëm në kohë ose nuk ndihmon progresin e një studenti nuk duhet të planifikohet.



(Përshtati P.Shtini; Portali Shkollor)

3,172 Lexime
5 vjet më parë