Australi

Salla e mësuesve, ambienti më i rëndësishëm i shkollës

Salla e mësuesve është ambienti më i rëndësishëm në shkollë. Aksioneri i një shkolle të Australisë Perëndimore tregon se përse beson se është i rëndësishëm përmirësimi e mirëqenies së stafit dhe ndërtimi e një salle ku krijohen marrëdhënie.

Vendi ku qëndron këshilli pedagogjik është ambienti më i rëndësishëm në shkollë, sepse aty qëndrojnë mësuesit gjatë kohës që nuk janë në mësim. Aksioneri i një shkolle të Australisë Perëndimore tregon se përse beson se është i rëndësishëm përmirësimi e mirëqenies së stafit dhe ndërtimi e një salle ku mund të krijohen marrëdhënie. 

Çdo ditë në sallën e mësuesve qëndrojnë mësues, drejtues të shkollave dhe stafi mbështetës. 


Ditën e parë të vitit shkollor 2017-2018, 75 anëtarët e stafit në shkollën e Australisë Perëndimore u mirëpritën në një hapësirë tërësisht të restauruar. Objekti, i cili nuk ishte azhurnuar që nga viti 1980, tani përfshinte tavolina të larta, një stol për kuzhinë, mobilie dhe një hapësirë bashkëpunuese në mesin e dhomës.


“Ne dëshirojmë që mësuesit tanë të angazhohen jo vetëm në dhomat e tyre, por edhe në mjediset e tyre të të nxënit,” -thotë aksioneri kryesor i shkollës.


“Natyrisht ngjyrat i japin ndjesi pozitive. Në realizuam edhe dekorime të këndshme, vendosëm slogane në mur, si dhe krijuam hapësira për disa sirtare...”


Sipas aksionerit më të madh të shkollës, është e rëndësishme që hapësira t’i tregojë stafit se ata vlerësohen në komunitetin e shkollës.


“Nëse jeni anëtar i stafit dhe ecni në një mjedis ku ndjeheni të çmuar dhe mendoni se dikush ka marrë kohë për të krijuar një hapësirë ku do të relaksoheni ose do të gëzoni, do të merrni një ndjenjë vetëvlerësimi, kjo është e rëndësishme për drejtuesit. Ne dëshironim një mjedis ku mësuesit të ndiheshin të veçantë.” 


Sipas hulumtimeve nga Akademikët e Zelandës së Re dhe Australisë, të botuar në Gazetën e Azisë dhe Paqësorit të Edukimit të Mësuesve, një sallë jo vetëm që funksionon si një hapësirë fizike, por edhe një hapësirë sociale, kulturore dhe emocionale për ta.


“Dhoma e personelit, organizimi hapësinor i bazuar në shkollë në të cilin mësuesit punojnë dhe / ose takoj, është një vend i rëndësishëm për të ndikuar në vendimet e kurrikulës dhe burimeve, një vend për krijimin e subjektivitetit profesional të mësuesit para shërbimit dhe me përvojë."


Studiuesit venë në dukje se dhoma e personelit nuk është vetëm një hapësirë shoqërore për edukatorët, por është gjithashtu një vend i mundshëm për komunitetet e të mësuarit profesional ose për induksionet e mësuesve.


“Ajo përfaqëson një vend ku ka potencial për të mësuar disa gjëra që nuk kanë gjasa të mësohen në klasë ose sheshe lojërash, vendet ku nxënësit janë të pranishëm.”


Në Shkollën Fillore Vasse, 240 kilometra në jugperëndim të Perthit, fokusi është në tri shtylla kryesore - njerëzit, vendet dhe pedagogjia. Mobilja e personelit të përmirësuar tani është në nivel me pajisjet në secilën prej klasave të shkollës. Përmirësimi i stafit ishte vetëm një pjesë e një përmirësimi administrativ prej 100.000 dollarë në shkollë. Rinovimet përfshinin muret duke u rrëzuar dhe një kuzhinë të re. Shkolla punoi me kompaninë e dizajnit të mobiljeve dhe gjithashtu bleu disa artikuj të domosdoshëm. Dizajni i përgjithshëm imiton një zjarr kampi ku personeli inkurajohet të ulet në qarqe dhe të flasë me njëri-tjetrin.

“Ju nuk mund të shmangni bisedën me dikë me mënyrën se si është strukturuar. Kështu që unë me të vërtetë dëshiroj që ndjenja e lidhjes dhe komunitetit të ndërtohet rreth asaj se si stafi duket dhe ndje. Kjo ju bën të ndiheni mirë dhe e lejon stafin të hapin dhe të flasin për gjëra të ndryshme duke pasur atë strukturë.”


Ai shton se është tepër e rëndësishme që ekipi i udhëheqjes dhe administratorët të jenë të pranishëm në sallën e personelit dhe të jenë në dispozicion të stafit kur kërkohet. “Ne duhet të shkojmë në dhomën e personelit dhe të përfshihemi në biseda dhe të kthehemi në atë "njerëz" që kemi biseduar fillimisht - njerëzit, vendet, pedagogjinë. Marrëdhëniet, për mua, janë faktori numër një në një shkollë që funksionon me të vërtetë mirë. Kjo është arsyeja pse ne investuam financat për të patur një ambient të mirë për stafin, sepse dua që mësuesit të ndiejnë se janë vlerësuar ...”


Muret e dhomës tipike të shkollës mund të kenë njoftime, informacione apo reklama, por Kerimofski thotë se kjo është diçka që ai është përpjekur me të vërtetë ta mbajë në minimum. “Ne përpiqemi të përqendrohemi kryesisht tek gjërat pozitive kështu që ne nuk duam që ajo të prekë atë që po vjen këtu apo atje ose diçka të tillë, ose materiale promocionale. Ne nuk dëshirojmë që kjo të ndodhë, kështu që ne vendosim në mure vetëm informacione që kanë një funksion të caktuar funksional.”


Në vend të kësaj, ai preferon të nxjerrë në pah punën e nxënësve ose t'i mbajë muret shumë të pastra.


“Ne me të vërtetë përpiqemi të minimizojmë dokumentet e tipit të departamentit dhe të kemi më shumë hapësirë ku mësuesit mund të vijnë dhe të relaksohen dhe vetëm të kalojnë pesë minuta dhe të gëzojnë bisedën me njëri-tjetrin.”


Të enjtet në mëngjes janë një kohë e rëndësishme në stafin e shkollës fillore Vasse, pasi është koha për të pirë një çaj. Në këtë ritual javor marrin pjesë stafi, infermierë e mjekë, stafi i kujdesit të dhëmbëve, psikologë dhe terapistë profesionistë. Të gjithë janë të ftuar. 


Sipas Kerimofski, përpjekjet për përmirësimin e hapësirës kanë pasur efektin e dëshiruar në stafin. “Ne jemi shumë fatlumë dhe shumë mirënjohës që na është dhënë mundësia për të realizuar këtë ndryshim dhe kjo ka qenë shumë e suksesshme dhe jam shumë i ngazëllyer për këtë".

(Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)

10,157 Lexime
2 muaj më parë