studimi për emigrantët

Sfidat, si t'i ndihmoni nxënësit emigrantë në shkollë?

Diskutimet dhe debatet rreth edukimit të nxënësve refugjatë përqendrohen në sfida. Studiuesja finlandeze Mervi Kaukko ka udhëtuar në Australi për të eksploruar anën tjetër të tregimit - si i ndihmojnë mësuesit nxënësit që të jenë të suksesshëm në shkollë?

Diskutimet dhe debatet rreth edukimit të nxënësve refugjatë shpesh mund të përqendrohen në sfida dhe vështirësi. Studiuesi finlandez Mervi Kaukko ka udhëtuar në Australi për të eksploruar anën tjetër të tregimit - si i ndihmojnë mësuesit nxënësit që të jenë të suksesshëm në shkollë?


Kaukko është pedagoge në Fakultetin e Edukimit në Universitetin Monash. Ajo ka folur me studentët e refugjatëve në Melburn për përvojat e tyre pozitive në shkollë. Projekti i kërkimit finlandez-australian (Suksesi edukativ përmes syve të një fëmije të refugjatëve) është realizuar në bashkëpunim me profesoren Jane Wilkinson.


“Kemi filluar të planifikojmë këtë si një studim paralel, pasi e dija që Australia ka një histori shumë më të gjatë në edukimin e grupeve të ndryshme të fëmijëve; ju keni kaq shumë fëmijë nga prejardhja e emigrantëve dhe refugjatëve këtu. Unë gjithashtu e dija që ky lloj hulumtimi tashmë ekzistonte këtu. Para se të vija në Australi kam mbledhur një sërë të dhënash të ngjashme në Finlandë, duke intervistuar fëmijët e moshës fillore, mësuesit e të cilëve i kishin identifikuar si të mirë në shkollë."


Kaukko, e cila ishte mësuese filloreje në Finlandë përpara se të niste punë në akademi, thotë se dëshironte të përqendrohej në gjërat që po shkonin mirë, sepse shumë hulumtime përqendrohen në anët negative. 


“Mendova se ky diskutim rreth telasheve, traumave dhe deficitit e pikturoi një foto të mësuesve që luftonin në shkolla, duke punuar shumë për të mbushur boshllëqet në të mësuarit e nxënësve. Ky hulumtim është shumë i rëndësishëm, por nuk është e gjithë fotografia. Ndjeva sikur edhe pala tjetër e historisë duhet të dëgjohet.


Pjesërisht për shkak të punës sime të doktoraturës me vajzat që kërkojnë azil pa pasaportë dhe përvojën time të mësimdhënies, unë e dija se shumë fëmijë në shkolla, që kanë ardhur nga një familje refugjate shpesh kanë boshllëqe të mëdha në arsimin e tyre, por janë shumë të lumtur në shkollë - fillojnë të lulëzojnë shpejt. Ka shkolla kudo që janë plot me mësues të shkëlqyeshëm që kanë gjetur mënyra për të punuar me nxënësit refugjatë.”


Studiuesit u kërkuan mësuesve që të emërojnë studentët që 'po punonin mirë' në shkollë dhe të mendonin për suksesin e tyre në një mënyrë të gjerë - jo vetëm në aspektin akademik, por edhe në shoqëri. 


“Ne dëshirojmë që ata të mendojnë për të gjithë fëmijët. 

Gjithashtu, ne e dimë se për të qenë në gjendje të mësojmë ka disa elementë themelorë që duhet të ndodhin së pari, për shembull fëmijët duhet të ndihen të sigurtë dhe ata duhet të ndihen sikur i përkasin grupit të tyre, pranohen dhe mbështeten”, thotë Kaukko, duke shtuar se ky është kuptimi i përbashkët për mësuesit që punojnë me të gjithë fëmijët, por veçanërisht studentët e sapoardhur.


Çfarë funksionon mirë në Finlandë

Duke reflektuar mbi shembujt e studimit deri tani, Kaukko thotë se shkollat janë shumë të ndryshme në Finlandë dhe shumë nga këto dallime kanë shumë kuptim, veçanërisht për studentët e refugjatëve - ditët e shkollës janë më të shkurtra, ka më pak presion mbi arritjet akademike dhe mësuesit kanë më shumë liri.


“Veçanërisht në shkollat fillore, ka më shumë vëmendje në lojë, më shumë përqendrim në bërjen e miqve dhe më shumë kohë për të bërë gjëra të tjera brenda ditës së shkollës. Në shumë shkolla, çdo orë ka një pushim prej 15 minutash kur fëmijët dalin dhe luajnë (dhe dalin në: shi, borë dhe temperatura nën zero), por ka edhe këtë kohë sociale në mësime me aktivitete mësimore që nuk janë një mënyrë që mësuesi udhëheq.”


Kaukko thotë se mësuesit kanë më shumë autonomi për të planifikuar ditët e tyre të shkollës, ata mendojnë e punojnë më mirë për grupin e tyre të studentëve dhe nevojat e tyre. “Në Finlandë ka një shpresë se ata i njohin nxënësit e tyre shumë mirë dhe se ata dallojnë në klasa, në mënyrë që të gjithë të mësojnë në nivelin e tyre. Për fëmijët që kanë ardhur kohët e fundit në vend, ai ka shumë kuptim për t'u dhënë atyre shumë kohë për të eksploruar, për të ndërtuar marrëdhënie dhe për të mësuar duke luajtur e duke folur.”


Ajo thotë se një shembull tjetër është sistemi shkollor finlandez që i kushton shumë rëndësi mbështetjes së gjuhës së parë të studentëve. “Sa herë që është e mundur, shkolla përpiqet të organizojë mësimet e gjuhës amtare, si dhe gjuhën finlandeze. Mbështetja e mësimit të gjuhës finlandeze gjithashtu duhet të bazohet. Për shembull, nuk është një gjashtë ose 12 muaj fikse, por për aq kohë sa studenti duhet të jetë në gjendje të bëjë gjithçka në një klasë të zakonshme. Gjithashtu, pasi nxënësi të zhvendoset në një klasë kryesore, ata marrin mbështetje për një kohë të gjatë për finlandishten si një gjuhë shtesë. Pra, nuk është se kur një fëmijë duket sikur ai ose ajo mund të përballojë me gjuhën e përditshme se mbështetja mbaron - në Finlandë konsiderohet e rëndësishme që mbështetja të vazhdojë për aq kohë sa nevojitet.” Ajo shton se fëmijët gjithashtu janë të shtyrë në nivelin e ardhshëm finlandez akademik.


Shembuj të praktikës së mirë në Australi

Kaukko ka punuar me disa shkolla në Melburn dhe ka disa ngjashmëri me fokusin e sistemit finlandez në lojë. “Unë kam parë në Australi ku ata kanë hetime ose të mësuarit në bazë të hetimit dhe kjo mund të jetë e bazuar në lojë. Dhe unë e kuptoj se shkollat australiane janë shumë më të lidhura me kurrikulën e tyre dhe atë që ata duhet të përshtaten në ditët, por unë kam parë shkolla - për shembull Shkolla Fillore Noble Park - ku mësuesit dhe lidershipi kanë marrë një vendim për të gjetur kohë që të luajnë dhe për aktivitete të udhëhequra nga fëmijët gjatë gjithë ditës dhe në çdo vit.


“Unë di shumë shkolla këtu në Australi, dhe kjo është diçka që më pëlqen. Më pëlqen mënyra se si i përdorin hapësirat e të mësuarit në ambiente të jashtme, si dhe hapësirat për mësim të brendshëm - di që disa prej tyre lidhen me klimën, por mësimet në shkollat finlandeze nuk zhvillohen jashtë.


Kam parë mësues të shkëlqyeshëm në të dy vendet. Unë kam parë shumë mësues të shkëlqyeshëm në Australi që punojnë me të vërtetë shumë për të mësuar se nga vijnë nxënësit e tyre ... që dëshirojnë të mësojnë për familjet e fëmijës dhe kjo është mënyra e tyre për të gjetur se çfarë njohurish kanë fëmijët e për të vijuar ndërtimin e njohurive mbi njohuritë e mëparshme. 


Ndarja e historive të studentëve refugjatë me një audiencë më të gjerë

Ishte intervista e studiuesit me studentët e refugjatëve në Shkollën Fillore Noble Park që nxiti një libër të drejtuar nga studentët dhe projektin e filmit të argjilës. Një nga vajzat pyeti se ku do të ndaheshin historitë e tyre dhe kur Kaukko shpjegoi se kërkimi do të publikohej kryesisht në revistat akademike, vajza tha se do të ishte mirë nëse mund të arrihej një audiencë më e gjerë, përfshirë fëmijët. Pra, 13 studentët nga shtatë vende të ndryshme vendosën të shkruajnë librin e tyre. Aliu dhe udhëtimi i gjatë në Australi bazohet në përvojat e tyre. Libri pastaj çoi në një film të animuar.


Shpresohet që librin dhe animacioni të bëhet një burim mësimor, si një stimul për punën e shkrim-leximit dhe për të hapur një dialog rreth studentëve refugjatë. “Ka shumë fëmijë në Australi dhe kudo që nuk kam takuar kurrë një fëmijë refugjat. Pra, një pjesë e burimit të mësimdhënies - në qoftë se marrim fonde dhe të menaxhojmë ta bëjmë - është se si të përdorim videon dhe librin në mësimdhënie, por edhe veprimet e argjilave, dhe metodën e storycrafting (të cilën e përdorja për librin). Storycrafting ndihmon studentët të ndajnë historitë e tyre, veçanërisht ata që nuk flasin gjuhën angleze si gjuhë të parë.


Kaukko shton se hapat e ardhshëm në kërkim të menjëhershëm do të jenë të zbulohen më thellë në disa gjetje të hershme mbi rëndësinë e lojës, jo vetëm si një pjesë e mirë e një dite shkollore për studentët, por të luajnë si një praktikë pedagogjike për të ndihmuar nxënësit refugjatë të mësojnë. Ata gjithashtu duan të eksplorojnë përdorimin e hapësirave të mësimit të brendshëm dhe të jashtëm në lidhje me këtë grup studentësh. 'Dhe ne do të donim të bisedonim me më shumë shkolla në Australi. Ky hulumtim është shumë i vogël; ne kemi qenë vetëm në disa shkolla në zonën e Melburnit, kështu që unë do të doja të shihja se si po mësojnë shkollat në pjesë të tjera të Australisë.”


Studiuesit në këtë studim thonë se kanë parë shembuj të shkëlqyeshëm të mësuesve australianë, të cilët me të vërtetë punojnë për të kuptuar se nga vijnë nxënësit e tyre refugjatë. Mendoni për klasën tuaj: si po veproni për të kuptuar më shumë për sfondet kulturore të nxënësve tuaj? Po në lidhje me përvojat dhe njohuritë e tyre paraprake të të mësuarit?


Studiuesit gjithashtu gjetën shembuj të shkollave fillore Australiane që kanë bërë një vendim të vetëdijshëm për të gjetur kohë për lojë dhe aktivitete të udhëhequra nga fëmijët gjatë gjithë ditës dhe në çdo vit. A është kjo diçka që e realizoni ju në mjediset e shkollës? Si ndikon kjo në angazhimin e nxënësve?

(A. Hoxhaj, Portali Shkollor)

2,080 Lexime
5 vjet më parë