
“Testimi, për të konstatuar cilësinë e mësimdhënies”
"Nuk mjafton vetëm vlerësimi, por vlerësimi i kombinuar edhe me masa të tjera mund të rezultojë i suksesshëm, si: trajnime shtesë, rritje të pagave për të mirët, zvogëlim i pagave për të dobëtit..."
Portali Shkollor ka ndjekur me vëmendje dhe interes debatin e zhvilluar në Kosovë për testimin e mësuesve, argumentet pro dhe kundër testimit. Për të mësuar dhe kuptuar më mirë këtë proces ne kemi mundur të realizojmë një intervistë me Jusuf Thaçin, njohës i mirë arsimit. Sipas Thaçit, ky testim duhet të realizohet nga një mekanizëm objektiv e profesional dhe duhet të përfshijë njohuritë e kompetencat e mësimdhënësve në fushën e tyre profesionale, por edhe asketet pedagogjike, metodike e psikologjike.
Sa është i domosdoshëm testimi i mësimdhënësve/e në Kosovë?
Të gjithë indikatorët në Kosovë tregojnë që cilësia në arsimin parauniversitar është e dobët dhe mësimdhënësit janë ndër elementët më të rëndësishëm. Prandaj, është i domosdoshëm një vlerësim i mësimdhënësve, në mënyrë që të mund të konstatohet cilësia e tyre dhe mandej të ndërmerren masat e nevojshme.
Si duhet të bëhet ky testim?
Ky testim duhet të realizohet nga një mekanizëm objektiv e profesional dhe duhet të përfshijë njohuritë e kompetencat e mësimdhënësve në fushën e tyre profesionale, por edhe asketet pedagogjike, metodike e psikologjike.
A mjafton një testim për të vlerësuar punën e madhe të mësimdhënësve?
Nuk mjafton vetëm vlerësimi, por vlerësimi i kombinuar edhe me masa të tjera mund të rezultojë i suksesshëm, si trajnime shtesë, rritje të pagave për të mirët, zvogëlim i pagave për të dobëtit, etj...
Çfarë rezultatesh priten?
Nuk pres qo do të kishim rezultate shumë të mira në rast të një vlerësimi të gjithanshëm e profesional të mësimdhënësve.
Si i vlerësoni argumentet e mësuesve kundër testimit?
Kushdo që është kundër vlerësimit të njohurive, aftësive, shkathtësive e punës së vet profesionale, atëherë tregon që nuk është i përgatitur sa e si duhet.
Çfarë do të ndodhë pas fazës së testimit? Do ketë pushime nga puna apo trajnime për të plotësuar mangësitë e identifikuara?
Kjo varet prej kushteve e kritereve që përcakton ministria përkatëse.
Si e vlerësoni sistemin e arsimit parauniversitar në Kosovë?
Bazuar në cilësinë e nxënësve që dalin nga arsimi parauniversitar në Kosovë, ky nivel i shkollimit mund të konsiderohet me shumë probleme në cilësi.
Sa cilësore janë tekstet shkollore që mësojnë nxënësit?
Të gjitha studimet e analizat rreth teksteve shkollore në Kosovë tregojnë që tekstet kanë probleme të shumta. Kanë pasaktësi shkencore, janë të stër-ngarkuara, nuk stimulojnë të menduarit kritik, kanë probleme metodike-didaktike, etj.. Rrjedhimisht, në përgjithësi tekstet shkollore në Kosovë nuk janë cilësore.
A ka ardhur momenti që edhe në Kosovë mësuesit të kenë mundësi të përzgjedhin tekstin që duan të punojnë mes shumë ofertave?
Me sa e di unë, edhe tani mësimdhënësit kanë mundësi të zgjedhin tekstin mësimor nga disa opsione të ofruara (së paku për disa lëndë).
(Portali Shkollor)
Modele Testesh për Arsimin Fillor për të tria periudhat, viti shkollor 2024-2025
Anglisht dhe gjuhë shqipe, testet e vitit të kaluar
Metodologjia e ndërthurjes së lojës dhe teknologjisë për të mësuar gjuhen shqipe, shembuj konkret