
Udhëzues praktik për realizimin dhe ecurinë e orës mësimore të hapur, nga Brunilda Cania
Ky material ofron një udhëzues praktik për organizimin e orës mësimore të hapur, duke përfshirë: ecurinë e orës, skenarin, metodat interaktive që nxisin të menduarin kritik, realizimin e përmbylljes, reflektimin, vetëvlerësimin dhe angazhimin e të ftuarve/vezhguesve.
Nga Brunilda Cania
Nëndrejtore, gjimnazi "Babë Dudë Karbunara", Berat
Ky material ofron një udhëzues praktik për mësuesit dhe nxënësit në organizimin dhe realizimin e orës mësimore të hapur. Ai përfshin: ecurinë e orës mësimore, skenarin për një orë të hapur, metodat interaktive që nxisin të menduarin kritik dhe logjikën e nxënësve, realizimin e përmbylljes, reflektimin dhe feedback-un, vetëvlerësimin dhe vlerësimin e nxënësve, si dhe angazhimin e të ftuarve/vezhguesve gjatë orës mësimore. Gjithashtu, theksohen pikat kyçe për realizimin e një ore të suksesshme.
© Portali Shkollor - Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
Metodologjia e ndërthurjes së lojës dhe teknologjisë për të mësuar gjuhen shqipe, shembuj konkret
Provimi VANAF, model testi për nxënësit me AK
Program për zhvillimin e festës së abetares