
Model praktik për hartimin e planit 3-vjeçar të Zhvillimit Profesional
Material udhëzues nga Koordinatorja e cilësisë Raimonda Sino për hartimin e Planit 3-vjeçar të Zhvillimit Profesional (2025-2028). Model praktik për përmirësimin e kompetencave pedagogjike dhe digjitale, metodologji bashkëkohore, komunitete profesionale dhe bashkëpunim mes stafit, prindërve e komunitetit.
Në kuadër të forcimit të kulturës së zhvillimit profesional në institucionet arsimore, prezantojmë një material udhëzues për hartimin e Planit 3-vjeçar të Zhvillimit Profesional (2025–2028) të stafit të shkollës, përgatitur nga Koordinatorja e cilësisë, Raimonda Sino. Ky punim në formatin PDF paraqet hapat kryesorë që ndihmojnë drejtuesit, koordinatorët e cilësisë dhe mësuesit në procesin e planifikimit strategjik të zhvillimit profesional, duke u mbështetur në analizën e gjendjes aktuale, nevojat e stafit dhe prioritetet e institucionit.
Materiali ofron një model praktik dhe të bazuar në udhëzimet zyrtare të MASR, ASCAP dhe QSHA, duke adresuar:
- Përmirësimin e kompetencave pedagogjike dhe digjitale të mësuesve;
- Nxitjen e metodologjive bashkëkohore në mësimdhënie;
- Krijimin e komuniteteve profesionale të të nxënit;
- Forcimin e bashkëpunimit mes mësuesve, prindërve dhe komunitetit.
Ky punim thekson rëndësinë e planifikimit të qëndrueshëm dhe bashkëpunues si element kyç për përmirësimin e cilësisë së procesit mësimor dhe arritjeve të nxënësve. Qasja e paraqitur mund të shërbejë si shembull i mirë për shkollat që synojnë të strukturojnë në mënyrë efikase dhe të matshme zhvillimin profesional të stafit arsimor.
Njihuni me këtë model praktik për hartimin e Planit 3-vjeçar të Zhvillimit Profesional, i cili synon të mbështesë institucionet arsimore në ndërtimin e një vizioni të qëndrueshëm për zhvillimin e stafit.
© Portali Shkollor - Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
TALIS 2024: A po zëvendëson Inteligjenca Artificiale mësuesin në shkolla?
Kualifikimi i mësuesve 2025, procedurat dhe kriteret e vlerësimit
Mësimi me në qendër nxënësin, çfarë solli realisht në shoqërinë tonë?