SMIP dhe Karta e Performancës: Koha për transparencë, automatizim dhe vlerësim real

Një analizë nga Blerina Kurti mbi rolin e SMIP në automatizimin e Kartës së Performancës, duke theksuar nevojën për transparencë, eliminimin e gabimeve njerëzore dhe përdorimin e inteligjencës artificiale për një vlerësim real, të drejtë dhe efikas të shkollave.

Nga Blerina Kurti 

Mësuese e TIK, Gjimnazi "Ismail Qemali"



Në çdo institucion arsimor, Karta e Performancës përfaqëson një dokument të rëndësishëm vlerësimi, i cili synon të pasqyrojë objektivisht punën, arritjet dhe sfidat e shkollës gjatë një viti. Aktualisht, përgatitja e saj realizohet nga grupet e punës brenda shkollave, duke u mbështetur në një sërë treguesish që kërkojnë mbledhje, përpunim dhe interpretim manual të të dhënave. Por duke qenë se shumica e këtyre të dhënave ndodhen tashmë të regjistruara në sistemin SMIP, lind një pyetje shumë e natyrshme:


Pse të mos gjenerohen automatikisht treguesit dhe pikët e Kartës së Performancës nga vetë sistemi?

Potenciali i SMIP për automatizimin e treguesve


SMIP përmban pothuajse çdo informacion thelbësor të nevojshëm për vlerësimin e performancës së shkollave:

• të dhënat e nxënësve,

• rezultatet e provimeve,

• frekuentimin,

• të dhënat mbi mësuesit,

• raportime vjetore,

• zhvillime profesionale,

• planet mësimore dhe të gjithë elementët që kontribuojnë në indikatorët e performancës.


Duke qenë se këto të dhëna ekzistojnë në mënyrë të strukturuar dhe të verifikueshme, sistemi mund të përdorë algoritme të thjeshta ose të avancuara (duke përfshirë inteligjencën artificiale) për të kalkuluar automatikisht çdo tregues, duke eliminuar kështu punën manuale, gabimet dhe subjektivitetin.


Pse kjo është e rëndësishme? Tre arsye kryesore


1. Eliminimi i gabimeve njerëzore

Në përpunimin manual të të dhënave mund të ndodhin gabime të pavullnetshme, por shpesh mund të ketë edhe ndërhyrje të qëllimshme që ndikojnë në rezultatet e Kartës së Performancës. Automatizimi heq çdo mundësi manipulimi dhe garanton që çdo shkollë të marrë pikët realisht të merituara.


2. Transparencë dhe besueshmëri

Kur pikët gjenerohen automatikisht nga sistemi, çdo shkollë, zyrë arsimore dhe drejtori mund të shohë të njëjtin rezultat në kohë reale. Kjo krijon një proces vlerësimi të barabartë, të qartë dhe të verifikueshëm, duke rritur transparencën në sistemin arsimor.


3. Efikasitet dhe kursim kohe

Mësuesit dhe drejtuesit e shkollave shpesh harxhojnë ditë të tëra për të llogaritur treguesit e Kartës së Performancës. Me automatizim, kjo punë bëhet në sekonda, duke u lënë atyre më shumë kohë për detyra thelbësore si udhëheqja pedagogjike, mësimdhënia dhe zhvillimi profesional.


Roli i Inteligjencës Artificiale në këtë proces


Inteligjenca Artificiale është tashmë një prioritet kombëtar, dhe përdorimi i saj në arsim nuk është thjesht rekomandim, por domosdoshmëri. AI mund të:


• identifikojë anomali në të dhëna,

• parashikojë tendenca të performancës,

• ndihmojë shkollat të kuptojnë ku duhet ndërhyrë,

• sugjerojë masa për përmirësimin e treguesve.


Integrimi i AI në SMIP do ta kthente Kartën e Performancës nga një dokument formal të detyruar, në një mjet të fuqishëm zhvillimi për shkollat.


Një renditje më reale dhe më e drejtë e shkollave


Nëse treguesit prodhohen nga sistemi, renditja e shkollave do të reflektonte realitetin e tyre. Pa shtrembërime. Pa shtesa. Pa interpretim subjektiv.


Kjo do të lejonte:

• një panoramë të saktë kombëtare të performancës,

• identifikimin e shkollave që kanë vërtet nevojë për mbështetje,

• diferencimin e vërtetë të praktikave të mira,

• politika më të mira arsimore të bazuara në të dhëna reale.


Konkluzion: Koha për automatizim të plotë


SMIP është tashmë një platformë e fuqishme. Integrimi i kalkulimit automatik të treguesve të Kartës së Performancës është hapi i radhës logjik, i cili:


✔ rrit transparencën

✔ ul gabimet

✔ kursen kohë

✔ garanton barazi

✔ përdor inteligjencën artificiale për përmirësim real


Në një kohë kur vendi ynë e ka shpallur AI si prioritet kombëtar, implementimi i një sistemi të tillë nuk është luks, është domosdoshmëri.



© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

359 Lexime
4 orë më parë