Eksperienca

Mësimdhënia ime përtej teknikës

Teknikat që kam zotëruar nuk zhduken, por as nuk janë të mjaftueshme. Ballë për ballë me nxënësit e mi, vetëm një burim më thërret menjëhershëm: identiteti im, vetëdija ime, ndjenja ime për këtë "unë" që mëson - pa të cilën nuk kam kuptim te "Ti".

Pas tre dekadave në rritjen e zanatit tim, arrij në këtë pikë: nxënësit dhe unë, gjithmonë  ballë për ballë, angazhohemi në një shkëmbim të saktë të quajtur arsim. Teknikat që kam zotëruar nuk zhduken, por as nuk janë të mjaftueshme. Ballë për ballë me nxënësit e mi, vetëm një burim më thërret  menjëhershëm: identiteti im, vetëdija ime, ndjenja ime për këtë "unë" që mëson - pa të cilën nuk kam kuptim te "Ti" që mëson. Këtu është një sekret i fshehur në shikim të thjeshtë: mësimi i mirë nuk mund të reduktohet në teknikë; mësimi i mirë vjen nga identiteti dhe integriteti i mësuesit. Në çdo klasë që unë mësoj, aftësia ime për t'u lidhur me nxënësit e mi dhe për t'i lidhur ata me temat përkatëse, varet më pak nga metodat që përdor, sesa nga shkalla në të cilën di dhe besoj në vetëdijen time - dhe jam e gatshme ta bëj atë të disponueshme dhe të prekshme në shërbim të të mësuarit.


Dëshmia ime vjen pjesërisht nga pyetjet e nxënësve për të më treguar për mësuesit e tyre të mirë. Ndërsa dëgjoj ato tregime, bëhet e pamundur të thuhet se të gjithë mësuesit e mirë përdorin teknika të ngjashme: disa leksione pa ndalesa dhe të tjerë flasin shumë pak, disa qëndrojnë pranë materialit të tyre dhe të tjerët e humbin imagjinatën, disa mësojnë me karrota dhe të tjerët me shkop.


Por në çdo histori që kam dëgjuar, mësuesit e mirë ndajnë një tipar: një ndjenjë të fortë të identitetit personal të tyre. 


Mësuesit e mirë bashkohen, me subjektin dhe me nxënësit në strukturën e jetës, sepse ata mësojnë nga një unitet integral dhe i pandarë; ato manifestohen në jetën e tyre dhe u bëjnë thirrje  nxënësve, në një "kapacitet për lidhjen". 


Kapaciteti për lidhjen manifestohet në mënyra të ndryshme dhe të mrekullueshme - aq shumë mënyra sa ka forma e identitetit personal. 


Identiteti dhe integriteti nuk janë graniti nga i cili janë gdhëndur heronjtë imagjinar. Ato janë përmasat delikate të procesit të ndërlikuar, kërkues, dhe gjatë gjithë jetës, të vetë-zbulimit. Identiteti qëndron në kryqëzimin e forcave të ndryshme që përbëjnë jetën time dhe integriteti qëndron në lidhjen me ato forca në mënyra që më sjellin tërësinë dhe jetën.


(Meri Musta, Portali Shkollor)

3,855 Lexime
5 vjet më parë