Metodat dhe metodologjitë që përdoren me nxënësit me autizëm në shkollat e zakonshme
Modul praktik nga mësuesja Florinda Palaj mbi metodat dhe metodologjitë që përdoren me nxënësit me autizëm në shkollat e zakonshme. Përfshin qasje të individualizuara, studime rastesh dhe rekomandime konkrete. Materialet e plota në PDF dhe PPT gjenden më poshtë.
Arsimi gjithëpërfshirës është një nga sfidat dhe njëkohësisht një nga mundësitë më të mëdha të shkollës së sotme. Integrimi i nxënësve me autizëm në shkollat e zakonshme kërkon jo vetëm vullnet dhe empati, por mbi të gjitha njohuri, metoda të strukturuara dhe qasje të individualizuara që i përgjigjen nevojave reale të këtyre nxënësve.
Në këtë shkrim, mësuesja Florinda Palaj sjell një modul të detajuar dhe praktik mbi metodat dhe metodologjitë që përdoren me nxënësit me autizëm në shkollat e zakonshme, duke ofruar një pasqyrë të qartë mbi strategjitë më efektive të punës në klasë. Përmes shpjegimeve teorike, shembujve konkretë dhe studimeve të rasteve nga praktika shkollore, moduli synon të ndihmojë mësuesit të kuptojnë më mirë sfidat, por edhe potencialin e madh që kanë nxënësit me autizëm kur mbështeten në mënyrë të duhur.
Ky material vjen si një udhërrëfyes i vlefshëm për mësues, drejtues shkollash dhe profesionistë të arsimit, duke theksuar rëndësinë e metodave të individualizuara, bashkëpunimit me familjen dhe specialistët, si dhe nevojën për vlerësim të vazhdueshëm të progresit të nxënësve.
Të gjithë të interesuarit mund t’i gjejnë materialet e plota të këtij moduli, të përgatitura në formatet PDF dhe PPT, më poshtë në faqe.
© Portali Shkollor - Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë
Teste të integruara për arsimin fillor dhe modele VANAF, viti shkollor 2024-2025
Modele Testesh për Arsimin Fillor për të tria periudhat
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV