Model

Planifikimi për periudhën e tretë, gjuha shqipe VIII

Planifikimi i tremujorit të tretë për lëndën e gjuhës shqipe në klasën e tetë është përgatitur nga mësuesi Erget Cenolli.

Klasa VIII


REZULTATET E TË NXËNIT TË KOMPETENCAVE 


Të dëgjuarit 

Nxënësi/ja:  interpreton tekstin dhe nëntekstin, si edhe gjykon për qëllimin, ndjenjat e folësit, vërtetësinë dhe besueshmërinë e tekstit; - diskuton, zgjeron dhe gjykon idetë e dëgjuara, si edhe merr pjesë në veprimtari praktike, ku dëgjon rreth temave të fushave të ndryshme. 


Të folurit 

Nxënësi/ja: - flet qartë dhe kuptueshëm për tema të ndryshme në situata formale dhe joformale; - përfshihet në diskutime, parafrazon e përmbledh komentet e prezantuara me gojë, duke marrë parasysh edhe elementet e gjuhës së gjesteve në një prezantim; - krijon tekste mediatike për qëllime dhe audienca të ndryshme duke përdorur format dhe teknikat e përshtatshme. 


Të lexuarit 

Nxënësi/ja: - kupton tekstin edhe kur mendimet dhe idetë nuk jepen në mënyrë të drejtpërdrejtë dhe shpjegon se si gjuha dhe stili i autorit ndikojnë për t’i dhënë idetë në mënyrë të qartë ose të nënkuptuar; - analizon dhe diskuton për interpretimet e të tjerëve rreth tekstit. a) Tekste letrare - vlerëson gjuhën dhe idetë që përcjell autori në tekst, analizon sjelljen dhe qëndrimet e personazheve, zhvillimin e fabulës ose të subjektit; - bën dallimin mes personazhit, autorit dhe tregimtarit; - krahason stilin, gjuhën dhe tematikën në tekste të ndryshme; b) Tekste joletrare - përzgjedh, krahason dhe përmbledh informacionin nga tekste të ndryshme; - dallon informacionin e rëndësishëm nga i parëndësishmi, faktin nga opinioni, shkakun nga pasoja; - veçon tiparet karakteristike të fjalëve, fjalive dhe tekstit në tekste të ndryshme.


Të shkruarit 

Nxënësi/ja: - ndjek dhe realizon hapat e domosdoshëm në procesin e të shkruarit; - përdor forma të efektshme të të shkruarit për qëllime dhe audienca të caktuara; - paraqet në mënyrë të strukturuar informacionin, idenë dhe mendimet e tij duke zbatuar rregullat drejtshkrimore. 


Përdorimi i drejtë i gjuhës 

Nxënësi/ja: - dallon, përdor dhe analizon llojet e fjalive sipas kumtimit, intonacionit, ndërtimit, gjymtyrëve kryesore; - përdor dhe analizon llojet e gjymtyrëve kryesore dhe të gjymtyrëve të dyta; - përdor dhe analizon klasat e fjalëve të ndryshueshme dhe të pandryshueshme; - analizon stilet dhe regjistrat e gjuhës; - vlerëson pasurinë leksikore të shqipes, përdor gjuhën standarde dhe zbaton rregullat drejtshkrimore dhe shenjat e pikësimit.


Nr. Kompetenca Temat për çdo orë mësimi Situata Metodat Vlerësimi Burimi
1 P Rrethanorët Në floktore Mendo/ puno dyshe/ diskuto Motivues Teksti mësimor i nxënësit
2 P Ushtrime për rrethanorët Në floktore Stuhi mendimi I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
3 L Dy botët Në familje dhe në lagjen time INSERT Motivues Teksti mësimor i nxënësit
4 L Dy botët (analizë) Në familje dhe në lagjen time Pyetje - përgjigje   Teksti mësimor i nxënësit
5 F Kujtimet Para monumentit te Luftëtarit Kombëtar Shkrim i lirë Motivues Teksti mësimor i nxënësit
6 P Llojet e fjalive të përbëra me nënrenditje Në muzeum Pema e mendimit Motivues Teksti mësimor i nxënësit
7 P Fjalia e përbërë me nënrenditje ftilluese Në muzeum Diagram i Venit   Teksti mësimor i nxënësit
8 L Poezia lirike , llojet e saj Bashkëbisedim me një poet Tabela e koncepteve Motivues Teksti mësimor i nxënësit
9 L Hini i Nilit, Vajet, Fytyra e asaj Bashkëbisedim me një poet Diagrami i Venit   Teksti mësimor i nxënësit
10 D Testi psikologjik Bashkëbisedim me psikologun Rrjeti i diskutimit Motivues Teksti mësimor i nxënësit
11 P Fjalia me pjesë të nënrenditur përcaktore Gjatë një ore diktimi Stuhi mendimi Motivues Teksti mësimor i nxënësit
12 P Ushtrime Gjatë një ore diktimi Pemë mendimi I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
13 L Përkthimi i soneteve Duke lexuar poezi të Shekspirit Tabela e koncepteve Motivues Sonete të Shekspirit
14 L Muzikaliteti i poezisë Në festivalin folklorik Bashkëbisedim I vazhduar Poezi të ndryshme
15 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur rrethanore vendore Në një ndeshje futbolli Stuhi mendimi Motivues Teksti mësimor i nxënësit
16 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur rrethanore kohore Në një ndeshje futbolli Zgjidhje ushtrimesh I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
17 L Prijësit shpirtërore të Nolit të ri Bisedë me një shkrimtar DRTA Motivues Kujtime të Nolit
18 L Teksti biografik dhe autobiografik Bisedë me një shkrimtar Bashkëbisedim   Kujtime të Nolit
19 D Përshkrimi objektiv dhe subjektiv Në klasë Rrjeti i diskutimit Motivues Teksti mësimor i nxënësit
20 Sh Përshkrimi objektiv dhe subjektiv Në klasë Shkrimi i lirë Motivues Teksti mësimor i nxënësit
21 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur mënyrore Gjatë një ndeshjeje volejbolli Pemë mendimi Motivues Teksti mësimor i nxënësit
22 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur shkakore, qëllimore Gjatë një ndeshjeje volejbolli Stuhi mendimi I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
23 Sh Komenti krahasues Në klasë Ditari dypjesësh Motivues Teksti mësimor i nxënësit
24 F Komenti krahasues Në klasë Bashkëbisedim Motivues Teksti mësimor i nxënësit
25 L Antigona Në amfiteatrin e Butrintit INSERT Motivues Teksti i nxënësit. Tragjedia e Sofokliut
26 L Antigona (analizë) Në amfiteatrin e Butrintit Analizë teksti I vazhduar Teksti i nxënësit. Tragjedia e Sofokliut
27 P Fjalia me pjesë të nërenditur sasiore, krahasore Shëtitje në kozmos Tabela e koncepteve Motivues Teksti mësimor i nxënësit
28 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur kushtore Shëtitje në kozmos Pyetje-përgjigje I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
29 L Karnavalet e Korçës Duke parë filmin me të njëjtin titull Kubim Motivues Teksti i nxënësit. Komedia e S. Çomorrës
30 L Karnavalet e Korçës (analizë) Duke parë filmin me të njëjtin titull Pesëvargëshi I vazhduar Teksti i nxënësit. Komedia e S. Çomorrës
31 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur lejore Një ekskursion në mal Mendo/ puno dyshe/ diskuto Motivues Teksti mësimor i nxënësit
32 P Fjalia e përbërë me pjesë të nënrenditur rrjedhimore Një ekskursion në mal Zgjidhje ushtrimesh I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
33 Sh Imazhet poetike Në një muze me piktura moderne Shkrim i lirë Motivues Teksti mësimor i nxënësit
34 Sh Kaligrama Në një muze me piktura moderne Shkrim i lirë Motivues Teksti mësimor i nxënësit
35 L Gjashtë personazhe kërkojnë autorin Takim me aktorin DLTA Motivues Drama e L. Pirandelos
36 L Gjashtë personazhe kërkojnë autorin (analizë) Takim me aktorin Analizë teksti I vazhduar Teksti i nxënësit. Drama e L. Pirandelos
37 Sh Tradita e karnavaleve Në ditën e karnavaleve në Korçë Shkrime te lira Motivues  
38 F Tradita e karnavaleve Në ditën e karnavaleve në Korçë Dramatizim Motivues  
39 P Ligjërata e drejtë dhe e zhdrejtë Në ekspozitën e piktorit Pyetje-përgjigje Motivues Teksti mësimor i nxënësit
40 P Ndryshimet gjatë kthimit nga ligjerata e drejtë në të zhdrejtë Në ekspozitën e piktorit Zgjidhje ushtrimesh I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
41 L Intervista Në një tv lokal Ditari dypjesësh Motivues  
42 L Kam gdhendur fragente te jetës sime Bashkëbisedim me një njeri të njohur Analizë tekstesh poetikë I vazhduar  
43 P Regjistrat dhe stilet e gjuhës Në autobus Tabela e koncepteve Motivues Teksti mësimor i nxënësit
44 P Përdorimi i thonjëzave, dy pikave, pikëpresjes dhe kllapave Në autobus Zgjidhje ushtrimesh I vazhduar Teksti mësimor i nxënësit
45 L Udhëpërshkrimi Një ekskursion me autobus DRTA Motivues Udhëpërshkrime të ndryshme
46 L Rrugëtime shqiptare Një ekskursion me autobus Analizë teksti Motivues Udhëpërshkrime të ndryshme
47 Sh Testimi i tremujorit Në klasë   Vlerësim testi Testi i përgatitur prej mësuesit
48 L Bisedë letrare: “Krasta Kraus” Në klasë Bashkëbisedim Vlerësim i punëve në dosje “Krasta Kraus” nga Bilal Xhaferri
49 D Bisedë letrare: “Krasta Kraus” Në klasë Bashkëbisedim Vlerësimi i punëve në dosje “Krasta Kraus” nga Bilal Xhaferri
50 L Gjuha e tingujve Në klasën e kompiuterave Shkrimi i lirë Motivues Dokumetarë të ndryshëm shkencorë
51 L Dokumentari shkencor Në klasën e kompiuterave Analizë teksti Motivues Dokumetarë të ndryshëm shkencorë
52 Sh Diktim Në klasë Diktim Vlerësimi i punëve në dosje Pjesë e zgjedhur prej mësuesit
53 L Bashkëbisedim rreth veprave letrare dhe joletrare që do të punohen në klasën IX Në bibliotekën e shkollës Bashkëbisedim Motivues Tituj nga veprat që do të punohen në klasën IX
54 L Bashkëbisedim rreth veprave letrare dhe joletrare që do të punohen në klasën IX Në bibliotekën e shkollës Bashkëbisedim Motivues Tituj nga veprat që do të punohen në klasën IX

(Portali Shkollor)

3,129 Lexime
6 vjet më parë