Nivelet e arritjes së kompetencave, shkalla e tretë dhe e katërt
Nivelet e arritjes shprehin kritere të njësuara për vlerësimin e njohurive, shkathtësive dhe qëndrimeve të nxënësve sipas fushave përkatëse. Këto nivele hartohen për të mundësuar që mësuesit të përcaktojnë arritjen e kompetencës nga nxënësi.
Nivelet e arritjes shprehin kritere të njësuara për vlerësimin e njohurive, shkathtësive dhe qëndrimeve të nxënësve sipas fushave përkatëse. Këto nivele hartohen për të mundësuar që mësuesit të përcaktojnë arritjen e kompetencës nga nxënësi në fund të çdo viti sipas shkallëve përkatëse.
Vlerësimi rigoroz bazuar në nivele të përcaktuara, krijon besim në gjykimet e mësuesve, jep siguri te prindërit dhe të tjerët që të gjithë nxënësit i kanë arritjet e tyre në përputhje me pritshmëritë.
Urdhri për miratimin e strukturës së vitit shkollor 2021-2022 në sistemin arsimor parauniversitar
Udhëzuesit për përmirësimin e arritjeve të nxënësve në AF, AMU, AML si pasojë e situatës së COVID-19
Disa ndryshime dhe shtesa në Rregulloren për Organizimin dhe Zhvillimin e Praktikave Profesionale për profesionin e rregulluar të mësuesit