Shekulli XXI

Rregullat thelbësore të mësimit të së ardhmes

Termi "shekulli XXI" është bërë pjesë integrale e të menduarit dhe planifikimit arsimor për të ardhmen. Mësuesit dhe administratorët po kërkojnë mënyrat për të përgatitur studentët për të ardhmen dhe sistemi arsimor po evoluon.

Termi "shekulli XXI" është bërë pjesë integrale e të menduarit dhe planifikimit arsimor për të ardhmen. Mësuesit dhe administratorët po kërkojnë mënyrat për të përgatitur nxënësit për të ardhmen dhe sistemi arsimor po evoluon më shpejt se kurrë më parë.


Studime të ndryshme na kanë treguar se memorizimi i ngushtë nuk është një strategji e efektshme mësimi dhe se klasat e përqendruara në mësimdhënës nuk mund të jenë strukturat më të efektshme për angazhimin e nxënësve.


Megjithatë, pavarësisht nga të mësuarit rreth aftësive që nxënësit do të duhet të zhvillojnë për t'u bërë të suksesshëm në shekullin XXI, si dhe për çfarë besimesh rreth arsimit mund të jenë të vlefshme, shkollat dhe mësuesit janë duke u përpjekur të kuptojnë rolin e tyre në edukimin e nxënësve të shekullit të XXI.


Njëherë e një kohë, roli i mësuesit ishte të përgatiste nxënësit për detyrat specifike që duhej të plotësoheshin (qoftë tregtia, zanati ose profesioni). Komunitetet ishin gjithashtu shumë më homogjene, vlera dhe kultura specifike duhet të transmetoheshin dhe praktikoheshin për të siguruar mbijetesën e këtyre besimeve.


Në ditët tona, ne nuk jetojmë më në të njëjtën botë. Shoqëria është një përzierje e shumë besimeve dhe kulturave të ndryshme. Globalizimi ka hapur botën dhe ka lejuar njerëzit të lidhen në mënyra të reja dhe emocionuese. Ne përziejmë traditat dhe krijojmë sisteme unike besimi që nuk mësohen në asnjë klasë, por zhvillohen përmes përvojave dhe pasioneve tona të jetës. Ne i transmetojmë vlerat dhe kulturat tona pa pritur që ato të miratohen nga audienca jonë - e pranuar vetëm prej tyre.


Atëherë, cili është roli i edukimit në shekullin XXI?


Si gjithmonë, në thelbin e saj, roli i edukimit është të përgatisë nxënësit që të bëhen aktorë, të suksesshëm dhe të kontribuojnë në shoqëri. Thelbi i rolit të arsimit nuk ka ndryshuar.

Megjithatë, ka pasur një ndryshim të rëndësishëm që duhet marrë në konsideratë.


Shoqëria ka ndryshuar. Ne nuk mund t'i përgatisim nxënësit në mënyrë adekuate për shoqërinë që ekziston sot ose do të ekzistojë nesër, nëse vazhdojmë t'i përgatisim për shoqërinë që ekzistonte dje. Për të përgatitur nxënësit për të luajtur rolin e tyre në shoqërinë e shekullit XXI, ne jemi pjesë e disa gjëra duhet të merren parasysh kur të vendosim se si arsimi do të duket në shkollat dhe klasat tona.


1. Udhëzimi duhet të jetë në qendër të nxënësve

Ditët e pedagogëve të pedagogëve kanë kaluar - edhe pse jo tërësisht. Ndërkohë që mësimi i përqendruar në studentë është inkurajuar fuqishëm në shekullin XXI, kjo nuk do të thotë që mësuesi nuk mund të japë përsëri një leksion. Në vend të kësaj, kjo do të thotë se burimi kryesor i njohurive në klasë nuk duhet të jetë mësuesi. Arsimi nuk është më për të dëgjuar fjalimin e mësuesve dhe për të thithur informacionin. Për të kontribuar në shoqëri, nxënësit duhet të jenë në gjendje të fitojnë informata të reja, meqë lindin probleme. Pastaj, ata duhet të lidhin informacionin e ri me njohuritë që tashmë kanë dhe ta zbatojnë atë për zgjidhjen e problemit në fjalë. Ata nuk do të jenë në gjendje të thërrasin një mësues për përgjigje, kështu që do të duhet të kenë 'mësuar se si të mësojnë' më vete.


Në këtë model të klasës, mësuesi do të vepronte si lehtësues për nxënësit. Në vend që të marrin informacione pasive, nxënësit do të mbledhin informacionin, nën drejtimin e mësuesit të tyre. Stilet e ndryshme të të nxënit inkurajohen dhe nxënësit kanë një ndjenjë të zgjeruar të motivimit dhe përgjegjësisë. Ata angazhohen në shumë lloje të ndryshme aktivitetesh, si dhe tregojnë mësim në shumë mënyra të ndryshme. Mësimi është rreth zbulimit, jo memorizimin e fakteve.


2. Arsimi duhet të jetë bashkëpunues

Nxënësit duhet të mësojnë se si të bashkëpunojnë me të tjerët. Shoqëria sot ka njerëz që bashkëpunojnë në të gjithë globin. Si mund të pritet që nxënësit të punojnë me njerëz nga kultura të tjera, me vlera të ndryshme nga vetë, nëse nuk janë në gjendje të punojnë me njerëzit që shohin çdo ditë në klasën e tyre?


Nxënësit duhet të inkurajohen që të punojnë së bashku për të zbuluar informacionin, për ta bashkuar atë dhe për të ndërtuar kuptimin. Bashkëpunimi gjithashtu duhet të jetë dinamik. Nxënësit duhet të mësojnë se si të njohin pikat e forta dhe talentet e ndryshme që secili person mund të sjellë në një projekt dhe të ndryshojë rolet në varësi të atyre atributeve.

Shkollat gjithashtu duhet të bashkëpunojnë me institucionet e tjera arsimore në botë për të shkëmbyer informacion dhe për të mësuar rreth praktikave ose metodave të ndryshme që janë zhvilluar. Ata duhet të jenë të gatshëm për të ndryshuar metodat e tyre mësimore në dritën e avancimeve të reja.


3. Mësimi duhet të ketë kontekst

Në qendër nxënësi nuk do të thotë që mësuesi të heqë të gjithë kontrollin e klasës. Ndërsa Nxënësit inkurajohen të mësojnë në mënyra të ndryshme, mësimdhënësi ende ofron udhëzime për aftësitë që duhet të fitohen. Mësuesi mund të bëjë një pikë për t'i ndihmuar nxënësit të kuptojnë se si aftësitë që ata po ndërtojnë mund të zbatohen në jetën e tyre. Nxënësit do të jenë shumë më të motivuar për të mësuar diçka që ata mund ta shohin vlerën.


Meqenëse nuk jemi duke i përgatitur nxënësit për detyra dhe role specifike, ne duhet të marrim një qasje më të përgjithshme dhe t'u mësojmë atyre aftësitë që janë të dobishme në çdo situatë. Mësimet kanë pak qëllim nëse nuk kanë ndonjë ndikim në jetën e një nxënësi jashtë shkollës.


4. Shkollat duhet të integrohen me shoqërinë

Për të përgatitur nxënësit për t'u bërë qytetarë të përgjegjshëm, ne duhet të modelojmë atë që është një qytetar i përgjegjshëm.


Shkollat shpesh do të punojnë në arritjen e kësaj duke krijuar ngjarje për komunitetin e shkollës, duke inkurajuar nxënësit që të bashkohen me komisione ose të marrin pjesë në projekte shkollore dhe duke ndihmuar herë pas here komunitetin rreth tyre me aktivitete të tilla si disqet e ushqimit ose pastrimi i lagjeve.


Me kompetencat e teknologjisë dhe internetit, nxënësit e sotëm mund të bëjnë edhe më shumë. Komuniteti ynë nuk është më vetëm zona e hapësirës që ndodhet nëpër shkollë, por del dhe mbulon botën.


Arsimi duhet të ndihmojë nxënësit të marrin pjesë në këtë komunitet global dhe të gjejnë mënyra për të ndikuar më shumë sesa vetëm lagjen e tyre. Kjo nuk do të thotë se ata nuk kanë nevojë të mësojnë vlerën e ndihmës për të tjerët rreth tyre dhe për të mbrojtur mjedisin e tyre të menjëhershëm, por gjithashtu duhet të mësojnë se si mund të ndihmojnë dhe mbrojnë një botë më larg prej tyre, por edhe më afër.


(Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)

2,834 Lexime
5 vjet më parë