Mësimdhënia

Çfarë bën një mësues?

Mësuesit e mëdhenj bëjnë gjithçka. Në të gjitha moshat, gjuhët, etnitetet dhe lëndët, mësuesit janë njerëzit më të aftë për të qenë të suksesshëm. Një ditë në jetën e një mësuesi mund të ndryshojë shumë në varësi të nivelit të lëndës dhe klasës.

Mësuesit e mëdhenj bëjnë gjithçka. Në të gjitha moshat, gjuhët, etnitetet dhe lëndët, mësuesit janë njerëzit më të aftë për të qenë të suksesshëm. Një ditë në jetën e një mësuesi mund të ndryshojë shumë në varësi të nivelit të lëndës dhe klasës në të cilën japin mësim. Nga kopshti i fëmijëve në shkollë të mesme dhe edukim të posaçëm deri te statistikat, një temë shkon vazhdimisht gjatë gjithë karrierës së çdo mësuesi të madh: puna e tyre nuk përfundon me ditën e shkollës. Megjithëse qëndrimi para klasës është një pjesë e madhe e përgjegjësive të një mësuesi, ato shtrihen përtej kësaj në jetën e nxënësve, familjeve të nxënësve dhe komunitetit.


Mësuesit janë në një pozitë unike për të pasur një ndikim të drejtpërdrejtë te nxënësit e tyre. Mësimdhënësit mund ta shohin veprën e tyre duke ndodhur, të shohin ndryshimet te nxënësi pas ndikimit të tyre, dhe duke bërë kështu, ata dëshmojnë realizimin e qëllimeve. Pavarësisht se cilat janë qëllimet, ato mund të përmblidhen shumë në një fjali të vetme: Ju dëshironi të ndihmoni njerëzit. Dhe ka shumë mënyra për të ndihmuar dikë si mësues. Për të përmendur disa, mësuesit synojnë të edukojnë, të frymëzojnë, të mësojnë dhe të ndikojnë në ndryshime pozitive.


Edukoj

Një mësues i madh duhet të edukojë nxënësit dhe një nga qëllimet kryesore që shumë mësues i kanë caktuar vetes është të qënit edukatori më i mirë që mund të jenë. Ka diçka jashtëzakonisht të kënaqshme për dhënien e informacionit nxënësve tuaj dhe për të punuar me ta për të siguruar që ata të kuptojnë jo vetëm konceptet, por edhe aplikimet praktike. Ka metoda të ndryshme që mund t'i përdorni për të mësuar, ndërsa stili juaj i mësimdhënies është unik, gjëja më e rëndësishme është që ju të angazhoni, motivoni dhe t'i frymëzoni nxënësit për të mësuar. Shumë njerëz mësojnë nga një pasion për subjektin e tyre. Nëse e doni me të vërtetë një temë të caktuar, mund të keni një dëshirë për të ndarë atë njohuri me të tjerët me të vërtetë, se pasioni mund t'ju bëjë të shkëlqeni në të! Njerëz të tjerë mësojnë nga një shqetësim për disa nga çështjet që hasin në sistemin arsimor dhe për shkak se ata duan të jenë pjesë e zgjidhjes. Cilado qoftë arsyeja, një mësues nuk mund të bëjë asgjë nëse nuk i edukon nxënësit, kështu që shumë mësues e vendosin këtë në ballë të qëllimeve të tyre: jepuni mësime që do të zgjasin një jetë.


Frymëzoj

Mësimdhënësit përpiqen të frymëzojnë nxënësit në të gjitha aspektet e jetës së tyre dhe për shumë mësues, qëllimi i tyre më i madh është të jetë një shembull. Një model roli është dikush që frymëzon dhe inkurajon nxënësit që të përpiqen për madhështinë dhe u mëson atyre përmes përvojës dhe angazhimit për të realizuar potencialin e tyre të plotë për t'u bërë më të mirët që mund të jenë. Mësimdhënësit mund të frymëzojnë një nxënës të painteresuar për t'u angazhuar në mësim. Ata mund t'i motivojnë të marrin pjesë në mësim e të përqëndrohen, madje edhe nxënësit e mbyllur mund t’i nxjerrin nga guacka e tyre. Një mësues i madh mund të bëjë që nxënësit të lexojnë, të frymëzojnë për të mësuar gjuhën, matematikën e kthejnë në argëtim shkencor dhe mësimet e historisë në tregime interesante dhe emocionuese. Për shumë mësues, një nga qëllimet e tyre është të frymëzojnë nxënësit e për ta dashur mësimin. Por fuqia frymëzuese e një mësuesi mund të kapërcejë klasën. Shpesh, dëgjojmë njerëzit që thonë se u frymëzuan për të ndjekur karrierën për shkak të mësuesve të tyre. Një mësues i madh mund të lërë një shenjë të pashlyeshme që zgjat një jetë, dhe për shumë prej nesh disa nga vendimet tona më të rëndësishme u frymëzuan nga mësuesit tanë.


Mësoj

Mësimdhënia është një nga ato karriera ku mësoni diçka të re çdo ditë, dhe shumë edukatorë e citojnë këtë si një nga gjërat kryesore.

Në një nivel strikt profesional, arsimi që fitoni për t'u bërë mësues hap sytë për shumë gjëra që kurrë më parë nuk do të mund të jeni ekspozuar. Ndjekja e një diplome në arsim ju mëson shumë për të mësuar vetë: pedagogjinë, metodologjinë etj. Ju mësoni se si njerëzit mësojnë dhe si t'i mësojnë më mirë studentët. Përveç kësaj, aq shumë elementë të tjerë hyjnë në mësimdhënien se procesi i bërjes së edukatorit në vetvete ju mëson shumë. Pavarësisht se çfarë mësoni, njohuritë tuaja në shumë fusha do të thellohen dhe do të zgjerohen. Pastaj është çështja e procesit të kredencializimit të mësimdhënësve, i cili është gjithashtu një përvojë e të mësuarit.


Mësuesit gjithashtu mësojnë shumë për veten përmes mësimdhënies. Mësimdhënia kërkon që ju të dilni nga vetja në një mënyrë që mund të mos keni bërë kurrë më parë dhe përmes kësaj mësoni për veten si mësues dhe si person. Mund të mësoni më shumë se si punoni me të tjerët, veçanërisht me fëmijët, kuptoni më mirë se si të komunikoni në mënyrë efektive dhe të mësoni me efikasitet. Ju mund të mësoni se si të përballoni më mirë stresin dhe aftësitë organizative që do të fitoni nga mësimet e planifikimit dhe caktimet e vlerësimit do të jenë të paçmueshme. Për më tepër, shumë mësues thonë se mësimet nga nxënësit e tyre e plotësojnë punën. Nxënësit sjellin shumë përvojat e tyre të jetës në klasë dhe disa nga gjërat që ata kanë për të thënë do t'ju ndriçojnë në mënyra që nuk mund t’i prisni. Dëgjimi i nxënësve tuaj kur ata duan të shprehin mendimet e tyre mund të zgjerojnë perspektivën tuaj.


Ndryshim

Mësuesit ambiciozë janë ata që hyjnë në këtë karrierë për të ndikuar në ndryshime. Këta janë ata që duan të plotësojnë kërkesën për mësuesit e mëdhenj: Ata e bëjnë atë qëllimin e tyre për të ndihmuar në përmirësimin e cilësisë së arsimit për të gjithë. Këta mësues janë të gatshëm të punojnë në shkollat me nevoja të larta, ku ka pak mësues dhe komunitetet janë të varfëra, të dëshpëruara. 


Mësuesit shumë ambiciozë e marrin një hap më tej. Marrja e një masteri në arsim ose një shkallë tjetër e avancuar rrit perspektivat e karrierës së një mësuesi. Mësimdhënësit me diploma të avancuara (Master, Doctorate, etj.) kanë të drejtë për më shumë promovime dhe shumë njerëz hyjnë në terren me qëllim për t’u bërë drejtor ose administrator i një shkolle. Ju madje mund të përfundoni duke punuar për shkollën tuaj të rrethit ose të shtetit. Në këtë nivel, mund të bëni ndryshime reale duke ndihmuar në formësimin e të ardhmes së arsimit në zonën tuaj.


Kur një mësues thotë se qëllimi i tij është të "bëjë një ndryshim", kjo është ajo që ata nënkuptojnë. Ata jo vetëm që duan të ndryshojnë jetën e nxënësve, por ata duan të ndryshojnë fytyrën e arsimit.


(Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)

4,822 Lexime
2 muaj më parë