Çelësi i suksesit

Çfarë bëjnë ndryshe mësuesit e suksesshëm?

Çelësi i suksesit të studentëve qëndron në marrëdhënien e fortë, personale, mësues-nxënës. Është e vështirë matja e suksesit, dhe në botën e akademisë, mësuesit vazhdimisht e rivlerësojnë mënyrën sasiore të mësimit.

Nëse e pyesni një nxënës se çfarë e bën atë të suksesshëm në shkollë, nuk do të dëgjosh si përgjigje një libër fantastik të ri apo një seri leksionesh. Me shumë gjasa do të dëgjoni: “Ishte mësuesi im. Ai gjithmonë besoi tek unë.”


Çelësi i suksesit të studentëve qëndron në marrëdhënien e fortë, personale, mësues-nxënës. Mësuesi frymëzon nxënësit që të ndjekin pasionet e tyre dhe të realizojnë projektet. Është e vështirë matja e suksesit, dhe në botën e akademisë, mësuesit vazhdimisht e rivlerësojnë mënyrën sasiore të mësimit. Por pyetja e parë dhe më e rëndësishme që duhet kërkuar është: A janë mësuesit duke drejtuar studentët drejt suksesit? Ja cilat janë disa gjëra që mësuesit e suksesshëm i bëjnë ndryshe.


Mësuesit e suksesshëm kanë objektiva të qarta

Si e kuptoni nëse po ecni në rrugën e drejtë kur po udhëtoni për herë të parë në një vend që nuk e keni vizituar më herët? Ju përdorni shenjat rrugore dhe një hartë (edhe pse sot ajo mund të jetë SIRI ose një GPS). Në botën e arsimit, objektivat tuaja për studentët veprojnë si shenja rrugore për në destinacionin tuaj. Plani juaj është hartë. Bërja e një plani nuk sugjeron mungesën e krijimtarisë në programin tuaj, por përkundrazi, nevojitet kreativitet për të hartuar një kornizë e cila do të garantojë suksesin e nxënësve tuaj.


Mësuesit kanë qëllime të qarta

Ne të gjithë nuk mund të bekohemi me ditë pune "epike" gjatë gjithë kohës. Ndonjëherë, jeta është thjesht e zakonshme dhe e lodhshme. Mësuesit duke kuptuar qëllimin janë në gjendje të shohin qartë pamjen e madhe, mund të hipin mbi ditët e vështira dhe të mërzitshme, sepse syri i tyre ka një tjetër fokus.


Mësuesit e suksesshëm nuk reagojnë menjëherë

Nuk ka asgjë më të keqe se djersitja mbi një plan mësimi vetëm që nxënësit të dalin nga klasa pa buzëqeshje apo një, "Mësim i madh, punë!". Është e vështirë të japësh 100% dhe të mos shohësh rezultate të menjëhershme. Mësuesit që mbështeten në atë kënaqësi të menjëhershme do të digjen dhe zhgënjehen. Të mësuarit, marrëdhëniet dhe edukimi janë një përpjekje e çrregullt, ashtu si edukimi i një kopshti. Duhet kohë.


Mësimdhënësit e suksesshëm dinë kur t'i dëgjojnë nxënësit dhe kur t'i injorojnë ata

Kjo ka të bëjë me dallimin e reagimeve të studentëve. Një mësues që nuk i dëgjon kurrë nxënësit e tij / saj do të dështojë në fund të fundit. Një mësues i cili gjithnjë dëgjon nxënësit e tij / saj do të dështojë. Nuk është një përpjekje e thjeshtë për të ditur kur duhet dëgjuar dhe përshtatur, dhe kur duhet të thuhet: "Jo. Po veprojmë në këtë mënyrë, sepse unë jam mësuesi dhe e shoh pasqyrën afatgjatë".


Mësuesit e suksesshëm kanë një qëndrim pozitiv

Energjia negative bllokon krijimtarinë dhe kjo bën një terren të mirë për frytin e dështimit. Mësuesit e mirë kanë një humor optimist, një ndjenjë të vitalitetit dhe energjisë, dhe shohin pengesat momentale të kaluara deri në fund të qëllimit. Pozitiviteti krijon kreativitet.


Mësuesit e suksesshëm presin që nxënësit e tyre të kenë sukses

Ky koncept është i ngjashëm edhe për prindërit. Studentët kanë nevojë për dikë që të besojë tek ata. Kanë nevojë për një njeri të mençur dhe më të moshuar për të vënë stoqe në aftësitë e tyre. Vendosni shufrën lart dhe pastaj krijoni një mjedis ku është në rregull të dështoni. Kjo do t'i motivojë nxënësit tuaj që të vazhdojnë të përpiqen derisa të arrijnë shpresën që keni caktuar për ta.


Mësuesit e suksesshëm kanë sens humori

Humori dhe zgjuarsia bëjnë një përshtypje të qëndrueshme. Zvogëlon stresin dhe frustrimin dhe u jep njerëzve mundësinë për të parë rrethanat e tyre nga një këndvështrim tjetër. 


Mësuesit e suksesshëm përgëzojnë nxënësit

Nxënësit kanë nevojë për inkurajim po, por inkurajim real. Nuk ka zgjidhje më të mirë sesa të përgëzoni punën e tyre kur e dini se është vetëm 50% e asaj që ata janë të aftë të bëjnë. Ju nuk dëshironi të krijoni një mjedis ku nuk ka lavdërim apo njohje; ju doni të krijoni një ambient ku lavdërimi që ju ofroni është i vlefshëm për shkak se ju përdorni atë në formë inkurajuese dhe personale, secili nxënësit përgëzohet për aftësinë e tij e cila ndryshon nga të tjerët.


Mësimdhënësit e suksesshëm guxojnë

Ekziston një thënie e mençur që thotë: "Ata që shikojnë larg janë ata që e dinë se sa larg mund të shkojnë." Rrezikimi është një pjesë e formulës së suksesshme. Studentët tuaj duhet t’ju shohin ju që provoni gjëra të reja në klasë dhe ata do të shikojnë nga afër se si e trajtoni dështimin dhe marrjen përsipër të rrezikut. Kjo është po aq e rëndësishme sa ajo që po mësojnë nxëësit.


Mësuesit e suksesshëm janë të qëndrueshëm

Konsistenca nuk duhet të ngatërrohet me "mbërthyer". Konsistencë do të thotë që të bëni atë që thoni ju, nuk ndryshoni rregullat tuaja në bazë të disponimit tuaj dhe nxënësit mund të mbështeten tek ju kur ata kanë nevojë. Mësuesit të cilët janë të mbërthyer në metodat e tyre të vjetëruara mund të mburren sikur janë konsistentë, kur në të vërtetë është kokëfortësi e maskuar me mjeshtëri.


Mësimdhënësit e suksesshëm janë reflektues

Për të mos u bërë mësues i mbërthyer dhe kokëfortë, edukatorët e suksesshëm marrin kohë për të reflektuar mbi metodat e tyre, shpërndarjen e tyre dhe mënyrën e lidhjes me nxënësit e tyre. Reflektimi është i nevojshëm për të zbuluar ato dobësi që mund të përmirësohen me pak zgjidhje dhe mirëkuptim.


Mësimdhënësit e suksesshëm kërkojnë mentorë

Mësimdhënësit reflektues mund të zhgënjehen lehtë nëse nuk kanë ndonjë mbështetje më të vjetër dhe më të mençur. Ti nuk je kurrë shumë i vjetër apo i mençur për një mentor. Mentorë mund të jetë ai zë që thotë: "Po reflektimet tuaja janë të sakta" ose "Jo, jeni jashtë sepse ..." dhe ju japin një perspektivë të ndryshme sipas rastit. 


Mësuesit e suksesshëm komunikojnë me prindërit

Bashkëpunimi midis prindërve dhe mësuesve është absolutisht vendimtar për suksesin e një studenti. Krijo një rrugë të hapur të komunikimit, kështu që prindërit mund të vijnë tek ju me shqetësime dhe ju mund të bëni të njëjtën gjë. Kur një mësues dhe prindër paraqesin një front të bashkuar, ka një shans më të ulët që studenti juaj të bjerë nëpër çarje.


Mësuesit e suksesshëm gëzojnë punën e tyre

Është e lehtë për të gjetur një mësues që e do punën. Ata duket se nxisin energji ngjitëse. Pavarësisht subjektit lënda vjen tek nxënësit e gjallë. Nëse nuk e doni punën tuaj ose subjektin, ai do të ndikojë negativisht më punën tuaj. Mundohuni të kuptoni se pse ndiheni kaq të pamotivuar dhe të pa frymëzuar. Mund të mos ketë të bëjë fare me subjektin, por pritjet tuaja. Përshtatuni pak dhe mund të gjeni dashurinë tuaj për mësimdhënien.


Mësuesit e suksesshëm përshtaten me nevojat e nxënësve

Klasat janë si një organizëm dinamik gjithnjë në zhvillim. Në varësi të ditës, listës së frekuentimit mund të keni nevojë të ndryshoni planet ose orarin për të akomoduar studentët tuaj. Ndërsa rriten dhe ndryshojnë, metodat e tua mund të kenë nevojë për përditësim. Nëse qëllimi është promovimi i një kurrikule apo metode, do të ndjehet si një fyerje personale kur duhet ta modifikoni atë. Bëni lidhjen e qëllimit tuaj më nxënësin dhe ju nuk do të keni probleme ta ndryshoni atë me kalimin e kohës.


Mësuesit e suksesshëm mirëpresin ndryshimin në klasë

Kjo lidhet me tipin e mësipërm, por në një mënyrë paksa të ndryshme. A keni qenë ndonjëherë kaq i mërzitur me shtëpinë tuaj ose dhomën tuaj të gjumit, vetëm për ta riorganizuar atë dhe për ta ndjerë si një dhomë të re? Ndryshimi ndez trurin dhe nxit aventura. Ndrysho klasën tënde për t'i mbajtur nxënësit në gishtat e këmbëve. Ndryshime të thjeshta si rikonstruktimi i tavolinave dhe rutinave mund të marrin frymë të reja në mes të një viti të gjatë.


Mësuesit e suksesshëm kërkojnë kohë për të eksploruar

Me avancimin e teknologjisë, ekzistojnë burime të reja dhe mjete të reja që mund të shtojnë funksionalitet të madh në klasën tuaj dhe programin mësimor. Nuk ka dyshim se studentët që po mësoni (shumë më të rinj se ju) ndoshta përdorin tashmë teknologjitë që nuk i keni përdorur ende. Mos kini frikë të kërkoni për teknologji të reja në klasë. Shpesh është një fushë e pafinancuar, por në këtë botë dhe klimë aktuale, studentët tuaj do të rriten në një botë ku teknologjia është kudo. Jepuni atyre një përparësi dhe përdorni teknologjinë në klasën tuaj.


Mësimdhënësit e suksesshëm mbështesin emocionalisht nxënësit

Ka ditë kur studentët tuaj do të kenë nevojë për mbështetjen tuaj emocionale më shumë se një informacion. Lidhja me nxënësit tuaj në një nivel emocional e bën më shumë të ngjarë që ata të dëgjojnë këshillën tuaj dhe të marrin këshillën tuaj në zemër. Studentët kanë nevojë më shumë për mentorë sesa për mësues.


Mësuesit e suksesshëm kërkojnë të panjohurën

Është e vështirë të mësosh në një mjedis ku nuk e njeh të ardhmen e buxhetit tuaj në klasë, përfshirjen e prindërve të nxënësve ose rezultatin e gjithë punës së vështirë. Në një nivel më filozofik, edukatorët që mësojnë notat më të larta kanë për detyrë të mësojnë parimet e nxënësve që kanë shumë të panjohura (gjegjësisht fizikën). Sa të rehatshëm jeni ju kur nuk i dini të gjitha përgjigjet? Mësuesit e mirë janë në gjendje të funksionojnë pa gjithçka, të lidhur në mënyrë të rregullt.


Mësimdhënësit e suksesshëm nuk janë të kërcënuar nga prindërit

Për fat të keq, prindërit dhe mësuesit ndonjëherë kërcënohen nga njëri-tjetri. Një mësues i cili është i pasigurt do të shohë avokimin e prindërve si një kërcënim. Ndërsa ka shumë prindër të përfshirë, që presin të tregojnë gabimet e një mësuesi, shumica e prindërve duan vetëm atë që është më e mira për fëmijën e tyre. Edukatorët e suksesshëm janë të bindur në aftësitë e tyre dhe nuk kërcënohen kur prindërit duan të hyjnë në klasë dhe të bëjnë të njohur opinionet e tyre. Mësuesit e mirë gjithashtu e dinë se nuk duhet të ndjekin gjithmonë atë që rekomandojnë prindërit!


Mësuesit e suksesshëm sjellin argëtim në klasë

Mos u bë shumë serioz. Disa ditë, "fun" duhet të jetë qëllimi. Kur nxënësit ndjejnë dhe shohin njerëzimin tuaj, ajo ndërton një themel të besimit dhe respektit. Edhe argëtimi dhe edukimi nuk përjashtohen reciprokisht. Përdorimi i humorit mund të bëjë edhe temën më të zakonshme më interesante.


Mësimdhënësit e suksesshëm mësojnë në mënyrë...

Mësimi nuk ndodh në një vakum. Depresioni, ankthi dhe stresi mendor kanë një ndikim të rëndë në procesin e edukimit. Është e rëndësishme që edukatorët (dhe modeli arsimor) të marrin parasysh gjithë personin. Ju mund të keni mësimin më inovativ në algjebër, por nëse një nxënësi i është thënë se prindërit e tij po divorcohen dhe për këtë ka dijeni gjithë klasa, nuk do ta arrini asgjë në këtë orë mësimi.


Mësuesit e suksesshëm kurrë nuk e ndalojnë mësimin

Mësuesit e mirë gjejnë kohë në orarin e tyre për të mësuar veten. Jo vetëm që ndihmon në forcimin e njohurive tuaja në një lëndë të caktuar, por gjithashtu ju vë në pozicionin e nxënësit. Kjo ju jep një perspektivë rreth procesit të të mësuarit që lehtë mund të harrosh kur je gjithmonë në mënyrën e mësimdhënies.


Mësuesit e suksesshëm dalin nga “kutia”

Mund të jetë një kuti e vetë-bërë. "Oh unë kurrë nuk mund ta bëjë këtë", i thoni ju vetes. Ndoshta premtuat se nuk do të bëheni kurrë mësues i cili do t'i lejojë studentët të klasifikonin njëri-tjetrin (ndoshta keni pasur një përvojë të keqe si fëmijë). Ndonjëherë pengesa më e madhe e rritjes është ne. A keni ndërtuar një kuti rreth metodave tuaja të mësimdhënies? Mësimdhënësit e mirë e dinë se kur është koha për të dalë prej saj.


Mësimdhënësit e suksesshëm janë mjeshtra të lëndës së tyre

Mësimdhënësit e mirë duhet ta dinë zanatin e tyre. Përveç metodologjisë së "mësimdhënies", ju duhet të zotëroni lëndën tuaj. Mësoni, mësoni dhe mos e ndalni kurrë mësimin. Edukatorët e suksesshëm qëndrojnë kureshtarë.


(Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)

27,131 Lexime
6 vjet më parë