Puna si mësues është një udhëtim

Si po përmirësoheni profesionalisht si mësues?

Njësia matëse për mësimdhënien tuaj është cilësia e jetës së fëmijëve. Pas udhëtimit tuaj dhe udhëtimi i tyre ndryshon. Sigurisht nuk ka njësi matëse të saktë po ju mund ta vlerësoni veten tuaj.

Si të përmirësoheni si mësues?

Puna juaj si mësues është një udhëtim. Ky mund të jetë krahasimi më i saktë i këtij profesioni.

Më lejoni t'ju shpjegoj se përse mendoj kështu.

Pavarësisht se sa zgjat 25 ose katër vjet, udhëtimi yt si mësues fillon në bankat e shkollës kur ju jeni nxënës dhe përfundon me shpresën se bëtë gjithçka që menduat se ishte e drejtë për nxënësit tuaj.


Si matet mësimi i mirë?

Njësia matëse për mësimdhënien tuaj është cilësia e jetës së fëmijëve. Pas udhëtimit tuaj dhe udhëtimi i tyre ndryshon. Sigurisht nuk ka njësi matëse të saktë po ju mund ta vlerësoni veten tuaj.


Kjo do të thotë që mësuesit janë në një pozitë unike, pasi ata nuk i dinë rezultatet e punës së tyre. Kjo mungesë e informacionit i bën mësuesit të verbër, rreth tyre krijohet një perde. Mësuesit duhet të punojnë pa u lodhur në një verbëri të tillë relative, me episode të vogla të të dhënave empirike që tregojnë rritje të studentëve, e cila është e dëmshme për të dy mësuesit dhe studentët, sepse ajo errëson lakun e reagimit.


Sjelljet e reagimeve janë siç i mëson truri; ai mëson se kur të bësh X, Y ndodh. Vazhdimisht kërkohen modele dhe pastaj përforcohen ato modele. Kur të dhënat që ju, si mësues ju kërkojnë ose paraqiten, janë të manipuluara, të ngushta ose krejtësisht të gabuara, nuk është thjesht konfuze, mund t'ju detyrojë të vendosni për "të dhëna të tjera": një shënim nga një prind, buzëqeshja e një fëmije, një fëmijë që fillon të bëjë diçka pa pasur nevojë të kërkohet, ose edhe thjesht kërkon një pyetje të mirë gjatë një kohe kur ju me të vërtetë duhet ta dëgjoni një.


Kjo është e zakonshme dhe mund të jetë qetësuese, por gjithashtu mund të zvogëlojë cilësinë e mësimit tuaj. Disa ditë do të jenë të këqija. Disa mësime ose njësi apo edhe vite të tëra shkollore do t'ju sfidojnë në çdo mënyrë: intelektualisht, profesionalisht, fizikisht dhe psikologjikisht. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të gjesh pak pika të të dhënave - formale ose joformale - që kanë kuptim për ju dhe mund të të bëjnë të ditur nëse "po e bëni të drejtë" ose nuk mund të përmirësojmë cilësinë e efikasitetin apo saktësinë e pedagogjisë sonë. Kur këto pikat e të dhënave janë 'gabim' - domethënë, nuk ju japin informacionin e duhur në kohën e duhur në një mënyrë që lidhet drejtpërdrejt me procesin e mësimdhënies dhe të mësuarit - sythet e reagimit janë thyer.

Ose të paktën sythe reagimi të drejtë.


Mësimdhënia është një udhëtim; Stop shqetësimeve

Të kthehemi në metaforën e mësimit si një udhëtim. Një pjesë e zgjidhjes këtu është gjetja e të dhënave të duhura për të krijuar sythe të kthyera të ditës në ditë, ndërsa në një nivel më të gjerë duke u përqendruar në trendin e vetë udhëtimit.

  • A jeni duke ecur poshtë? Humbja e forcës apo vizionit dhe imagjinatës?
  • A është më tepër një linjë e sheshtë - relativisht e pandryshueshme? Pak më mirë këtu, pak më "keq" atje?
  •  A po rritesh profesionalisht? Disa ditë apo edhe javë ju mund të tundni pak, vetëm për të shtyrë mbrapa dhe për t'u rritur me anë të reagimeve të mençura dhe saktësisë (jo thjesht, që nuk është e qëndrueshme)?


Nëse mund të imagjinoni cilësinë / performancën e mësimdhënies tuaj në një grafik, ky rresht do të jetë e dhëmbëzuar - do të shkojë lart e poshtë për shkak të vendimeve tuaja dhe vendimeve të të tjerëve jashtë kontrollit tuaj.  Ajo që ju doni të shihni është se, në përgjithësi, një linjë që tregon rritje me kalimin e kohës.


Ju jeni njerëzor. Ju meritoni të dini se jeni duke bërë një ndryshim në jetën e fëmijëve (përsëri nuk ka njësi matëse), por kjo është më shumë se kaq. Në një nivel fiziologjik, pa këto lloj reagimesh dhe pa besimin e brendshëm që aftësitë tuaja si mësues janë vërtet në rritje, mund të përfundoni vetëm, pak të sigurt nëse jeni duke bërë gjënë e duhur. 


Në këtë rrethanë, nuk ka ndjenjë të vërtetë se po rriteni profesionalisht dhe se me të vërtetë mund t'i ndihmoni studentët të rriten - dhe kjo mund të shkatërrojnë vullnetin tuaj për të dhënë mësim me kalimin e kohës.


Pra, mos e bëni këtë. Shtrëngoni ato sythe reagimi dhe shikoni figurën e madhe të mësimit tuaj të nxitur nga koha-duke filluar këtu, duke përfunduar atje, dhe në mes të ideve të reja, entuziazëm dhe përmirësim profesional. Besoni që pesë vjet nga tani, do të jeni pak më efikas, pak më i mençur dhe pak më i përgatitur për llojet e ideve, modeleve, strategjive dhe të menduarit që mund t'ju ndihmojnë të rriteni dhe të shtrini vërtet mendjet e të tjerëve.


Por për t'i ndihmuar studentët të zotëroni këtë proces, duhet ta zotëroni atë në vete.

Si po përmirësoheni si mësues? Pak nga pak çdo ditë.


(A. Hoxhaj; Portali Shkollor)

4,052 Lexime
5 vjet më parë